کاروان ایران با برنز تکواندوکاران به ششمین مدال دست یافت


کاروان ایران با برنز تکواندوکاران به ششمین مدال دست یافت

تهران- ایرنا- دارنده نشان طلای تکواندوی بازی های آسیایی 2014 اینچئون امروز (دوشنبه 29 مرداد ماه ) در نیمه نهایی بازی های جاکارتا مقابل حریفی از ازبکستان نتیجه را واگذار کرد و تا کاروان ایران با کسب مدال برنز ششمین نشان را در سبد افتخاراتش قرار دهد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا از هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، «فرزان عاشورزاده» امروز در رقابتی نفس گیر با غلبه بر حریفانی از تاجیکستان و ویتنام راهی مرحله نیمه نهایی شد. هوگوپوش کشورمان در این مرحله با نتیجه ١٥ بر١٣ بازی را واگذار و به برنز بسنده کرد. وی با کسب این نشان دومین برنز ایران را دشت کرد.
«ملیکا میرحسینی» و «الهه شیدایی» هم امروز با شکست در مرحله یک چهارم نهایی برابر نمایندگانی از اردن و قزاقستان از گردونه رقابت ها کنار رفتند.
با کسب برنز عاشورزاده و دو نشان نقره «کوروش بختیاری» و «مرجان سلحشوری» در پومسه تاکنون شمار مدال های تکواندو به سه نشان رسید.
کاروان ایران تاکنون دو طلا، دو نقره و دو برنز در کشتی و تکواندو کسب کرده است.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی از 27 مرداد ماه با حضور بیش از 11 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیا در شهرهای جاکارتا و پالمبانگ آغاز شده است و 11 شهریور ماه با معرفی برترین نفرات آسیا به کار خود پایان می دهد.
ورزشی **9250**1368

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022