به گفته کریستین اسلیتر فصل 4 پایان سریال Mr. Robot خواهد بود


به گفته کریستین اسلیتر فصل 4 پایان سریال Mr. Robot خواهد بود

کریستین اسلیتر بازیگر سریال Mr. Robot گفت که نویسندگان سریال در حال کار بر روی فصل چهارم هستند و به عقیده وی این فصل پایان سریال را رقم خواهد زد. سریال Mr. Robot ساخته سم اسماعیل که در سال 2015 منتشر شد ماجرای هکری حرفه‎ای را روایت می‎کند که طی سلسله ماجراهایی وارد گروهی آنارشیت یا هرج و مرج می‎شود که...

کریستین اسلیتر بازیگر سریال Mr. Robot گفت که نویسندگان سریال در حال کار بر روی فصل چهارم هستند و به عقیده وی این فصل پایان سریال را رقم خواهد زد.

سریال Mr. Robot ساخته سم اسماعیل که در سال 2015 منتشر شد ماجرای هکری حرفه‎ای را روایت می‎کند که طی سلسله ماجراهایی وارد گروهی آنارشیت یا هرج و مرج می‎شود که قصد دارند با خلافکاری‎های سایبری نظم دنیا را از بین ببرند. فصل سوم سریال Mr. Robot دسامبر 2017 به پایان رسید و کمی پس از آن ساخت فصل چهرم تایید شد. فیلم‎برداری فصل چهارم در ادامه سال جاری میلادی آغاز می‎شود و در سال 2019 منتشر خواهد شد.

اسماعیل اعلام کرده است که پایانی مناسب و زیبا را برای داستان این سریال در نظر دارد که به این معنا است که سریال با فصل چهارم یا پنجم پایان می‎یابد، پس پایان این سریال جذاب نزدیک‎تر از آن چیزی است که فکرش را می‎کردیم. اسلیتر در مصاحبه‎ای که با Collider در رابطه با نقشش در فیلم درام The Wife داشت، به سوالی درباره سریال Mr. Robot و پایان آن جواب داد:

آره به عقیده من فصل چهارم فصل پایانی سریال خواهد بود. سم هم تا حدودی با من موافق بود ولی نمی‎خواست چیزی که در ذهنش بود را افشا کند. فکر کنم همین الان که ما با هم صحبت می‎کنیم آن‎ها در اتاق نویسنده‎ها مشغول سر هم کردن داستانی برای این فصل هستند، ولی خود من هم هیچ اطلاعی از چیزی که قرار است اتفاق بیفتد ندارم و نمی‎دانم حضورم در این سریال چقدر ادامه خواهد یافت. پس بیایید منتظر باشیم و ببینیم چه پیش می‎آید.

به گفته کریستین اسلیتر فصل 4 پایان سریال Mr. Robot خواهد بود

از آن جایی که خود اسلیتر می‎گوید چیزی نمی‎داند پس لزومی ندارد حرف‎های وی حتما درست باشند. البته با توجه به آخرین سخنان سازندگان سریال وجود 5 فصل معقول‎تر به نظر می‎رسد. اسماعیل قبلا در مصاحبه با The Hollywood Reporter درباره تعداد فصل‎های این سریال صحبت کرده است.

من همیشه گفته‎ام بعد چهار یا حداکثر 5 فصل سریال پایان خواهد یافت. شاید هم چیزی بین چهار و پنچ مناسب‎تر باشد. مثلا دو فصل آخر کوتاه‎تر از فصل‎های دیگر باشند، یا دو فصل 10 قسمتی کامل؛ ما هنوز داریم روی این موضوع کار می‎کنیم، من و تیم نویسندگان برای این قضیه اهمیت بسیار زیادی قاعلیم به همین خاطر تصمیم گیری سخت است. شاید دو فصل دیگر از سریال ساخته شوند ولی ما هنوز این عدد را انتخاب نکرده‎ایم.

لازم به ذکر است که نمرات سریال Mr. Robot در نظر سنجی‎های مردمی از زمان پایان هیجان انگیزترین فصلش یعنی فصل اول به شدت افت کرده است و قسمت آخر فصل سوم کمتر از نیم میلیون بیننده داشت. شبکه The USA Network از ابهت و جوایز این سریال به اندازه‎ای لذت برده است که با وجود افت بیننده‎ها همچنان از فصل دوم و سوم سریال از لحاظ مالی حمایت کرده است. با این حال هنوز معلوم نیست که آیا فصل پنجمی هم برای این سریال ساخته خواهد شد یا خیر؛ شاید اسماعیل پایانی سریع برای آن رقم بزند و ریسک کنسل شدن فصل بعد و ناتمام ماندن داستان را متحمل نشود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
به گفته کریستین اسلیتر فصل 4 پایان سریال Mr. Robot خواهد بود

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازی آنلاین تلاش برای تبدیل شدن به بزرگترین سلول دنیا