دولت خدمات بسیاری در روستاها انجام داده است


دولت خدمات بسیاری در روستاها انجام داده است

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات دولت به ویژه در سطح روستاها بسیار گسترده است و این خدمات در مقایسه با نفت 140 دلار در دولت قبلی و نفت 40 دلار در دولت فعلی قابل مقایسه نیست.

به گزارش ایرنا محمد کاظمی روز جمعه در آیین افتتاح طرح های عمرانی شهرستان ملایر افزود: با توجه به شدت گرفتن مسایل و مشکلات در کشور، این روزها دولت تدبیر و امید در مظلومیت قرار گرفته است و برخی جریان ها و گرایش های سیاسی با این تصور که مشکلات موجود ناشی از عملکرد دولت است، سعی بر این دارند که دولت را مقصر اصلی جلوه دهند.
نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم افزود: ما می دانیم مردم درگیر مشکلات زیادی هستند و از آنها هم عذرخواهی می کنیم، اما دولت تدبیر و امید با وجود همه سختی ها و مشکلات خدمت بسیار بزرگی طی چند سال گذشته به مردم ارایه کرده است.
کاظمی با تاکید بر اینکه کابینه اقتصادی دولت باید ترمیم شود ادامه داد: قبل از خروج آمریکا از برجام مسیر آبادانی و توسعه کشور بسیار خوب در حال حرکت بود و با تراکم حضور کشورهای خارجی و سرمایه گذاران در کشور مواجه بودیم.
وی خاطرنشان کرد: با قرار گرفتن ترامپ در راس دولت آمریکا و خروج آن از برجام، مشکلات زیادی را بر مردم و کشور ما تحمیل کرد که به طور قطع با وحدت و همدلی از این گردنه سخت عبور خواهیم کرد.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: با تغییر رئیس کل بانک مرکزی و اندیشیدن تدبیرهای لازم، آرامش بر بازار ارز حاکم شد و با دستور رهبر معظم انقلاب جلسه های متعددی برای حل مشکلات ناشی از کاهش احتمالی صادرات نفت برگزار می شود.
کاظمی با تقدیر از حمایت ها و پیگیری های محمدناصر نیکبخت استاندار همدان و همراهی خوب وی با نمایندگان استان بیان کرد: استاندار همدان در بین سایر استانداران کشور صاحب نظر است و این مایه مباهات است.
وی همچنین تحول شگرف و نام پرآوازه ملایر با ملی شدن صنعت مبل و منبت را حاصل تلاش و زحمات شبانه روزی مردم، مسئولان و بخش خصوصی این شهرستان دانست و گفت: در این فرصت باقیمانده باید برای ارایه بهترین خدمت به مردم تلاش کنیم.
عضو ارشد فراکسیون امید مجلس دهم به شور و نشاط مردم ملایر همزمان با برگزاری دومین جشنواره ملی مبل و منبت اشاره و بیان کرد: در روز نخست برگزاری این جشنواره بیش از 10 هزار مسافر و گردشگر وارد این شهرستان شدد.
کاظمی در عین حال مهمترین تحول دولت را در حوزه بهداشت و درمان دانست و گفت: با حضور وزیر بهداشت و درمان به ملایر اتفاق های بسیار خوبی رخ داد و 330 میلیارد ریال اعتبار در بازسازی و ساخت خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی و جامع سلامت هزینه شد.
مدیر اداره جهاد کشاروزی ملایر نیز گفت: همزمان با هفته دولت 14 طرح کشاورزی این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود که 60 میلیارد ریال برای آنها هزینه شده است.
علی مروت امیری ادامه داد: در نخستین روز از هفته دولت چهار طرح آبیاری بارانی با اعتبار چهار میلیارد و 423 میلیون ریال در روستاهای حسین آباد شاملو، توتل، انوج و حرم آباد افتتاح شد.
به گزارش ایرنا در نخستین روز از هفته دولت با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان 12 طرح عمرانی با اعتبار 76 میلیارد و 793 میلیون ریال به بهره برداری رسید که به طور همزمان چهار طرح آبیاری نوین نیز افتتاح شد.
تاکنون در بیش از هفت هزار هکتار از اراضی شهرستان ملایر آبیاری نوین اجرا شده است.
7528/2087

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک