پرده منزل، پاسخ به 5 سوال شما درباره ست کردن با دکوراسیون!


پرده منزل، پاسخ به 5 سوال شما درباره ست کردن با دکوراسیون!

پرده به دکوراسیون شخصیت می بخشد! انتخاب رنگ و مدل پرده بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که یک انتخاب خوب، بر روی فضای مورد نظر شما تاثیر می گذارد. با چیدانه (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.chidaneh.com) همراه باشید! در این مطلب...

پرده به دکوراسیون شخصیت می بخشد! انتخاب رنگ و مدل پرده بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که یک انتخاب خوب، بر روی فضای مورد نظر شما تاثیر می گذارد. با چیدانه همراه باشید! در این مطلب از سری مطالب از ما بپرسید در رادیو چیدانه به پنج پرسش شما پاسخ داده ایم.

اگر برای مطالعه مباحث دکوراسیونی زمان ندارید، قسمت های قبلی رادیو چیدانه را از دست ندهید:
رادیو چیدانه افتتاح می شود - اپیزود اول: دکوراسیون خنثی
پارکت و لمینت در نشیمن، پاسخ به ۵ سوال شما در رادیو چیدانه!

سوالات پر تکرار شما در زمینه پرده در دکوراسیون:

۱- سلام ببخشید من مبل هایم سبز کمرنگ، همراه با کوسن های زرد، کف پوش و دیوارهای خانه قهوه ای کمرنگ و کرم است. پرده را باید با مبل ها ست کنم یا دیوار؟

پرده را ترکیبی از رنگ سبز و زرد تهیه کنید. برای داشتن فضایی صمیمانه تر از پارچه های طرح دار یا بافت دار استفاده کنید. زیبایی نشیمنتان را با فرش تکمیل کنید.سعی کنید فرش انتخابی ترکیبی از زنگ پرده و مبل ها باشد.

پرده منزل، پاسخ به 5 سوال شما درباره ست کردن با دکوراسیون!

۲- با سلام و خدا قوت خدمت عزیزان چیدانه!من در پذیرایی مبلمان زرشکی با دسته های چوبی راش دارم که درکناره ها فرفورژه کار شده است. به نظر شما از چه رنگی برای پرده استفاده شود؟

رنگ سبز یا ترکیبی از کرم و سبز می تواند گزینه مناسبی برای منزلتان باشد. ترکیب سبز و زرشکی از ترکیب های پر طرفدار در دکوراسیون داخلی است. برای جذابیت بیش تر دکوراسیونتان، بهتر است از رنگ سبز طبیعی گیاهان استفاده کنید و فضای منزلتان را شاداب و دل انگیز تر کنید.

۳- می خواهم دیوارهای اتاقم به رنگ بنفش باشد. برای پرده و روتختی از چه رنگی استفاده کنم؟

استفاده از رنگ زرد به عنوان رنگ متضاد بنفش می تواند به اتاق خوابتان عمق ببخشد؛ اما پیش از همه چیز برای طراحی فضاهای کوچک بهتر است یک رنگ زمینه خنثی مانند طوسی روشن در نظر گرفته شود تا رنگ های شارپ جلوه بیش تری داشته باشند.

مطلب مدل پرده حریر، این زیبای دلنواز و یک عالمه نور! را حتما مطالعه کنید!

پرده منزل، پاسخ به 5 سوال شما درباره ست کردن با دکوراسیون!

پرده پانچ کتان دکوریما کد ۸۳۱۱

۱۳۰۰۰۰تومان

۴- دیوارهای منزلمان کرم و مبلمان طوسی تیره و روشن است. متاسفانه امکان این را نداریم که رنگ دیوارها را عوض کنیم. منزلمان اجاره ای است. پرده را چه رنگی تهیه کنیم؟

مجاورت دو رنگ خنثی در منزلتان کمی انتخاب رنگ برای پرده را چالش برانگیز کرده است. بهتر است به جای یک رنگ از دورنگ برای پرده استفاده کنید. رنگ های سبز و آبی پیشنهاد من به شماست. استفاده از این دو رنگ بین رنگ های خنثی ارتباط برقرار می کند.

پرده منزل، پاسخ به 5 سوال شما درباره ست کردن با دکوراسیون!

۵-برای نشیمن از پرده رومن استفاده کنم یا پرده حریر همراه والان؟

انتخاب نوع پرده به عوامل بسیاری بستگی دارد. اندازه نشیمن، سبک دکوراسیون، نوع پنجره ها و دید از جمله موارد تاثیر گذار هستند. پرده های حریر با والان های پر تمتراق برای نشیمن های بزرگ و رسمی مناسب ترند. پرده های حریر بلند بدون والان، سقف را بلند تر نشان می دهند. همچنین به علت سبکی و کم حجم بودنشان برای فضاهای کوچک مناسب هستند. پرده های رومن برا خانه هایی با درب های پنجره ای و کشویی مناسب است. اگر پنجره ای لولایی دارید بهتر است، دید همسایه را در نظر بگیرید چون پرده های رومن مانند پرده های حریر یا پارچه ای نیستند و پنجره باز را پوشش نمی دهند.

مطلب راهنمای خرید پرده، کدام پرده برای کجا مناسب است؟ را در این زمینه مطالعه کنید!

از ما بپرسید! برای شنیدن سوالاتتان بی صبرانه منتظریم!

نویسنده: فاطمه مرادی(کیمیا) | تحریریه چیدانه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری