تیراندازی در فلوریدای آمریکا چهار کشته و ده زخمی برجای گذاشت


تیراندازی در فلوریدای آمریکا چهار کشته و ده زخمی برجای گذاشت

چهارم شهریور در تیراندازی به حاضران در یک رستوران در شهر جکسون‌ویل، ایالت فلوریدا چهار نفر کشته و چندین نفر زخمی شدند.

به گزارش جام نیوز به نقل از رادیو فردا، پلیس ایالت فلوریدا روز یکشنبه چهارم شهریور از تیراندازی به حاضران در رستورانی در محل برگزاری یک تورنمنت بازی‌های ویدئویی در شهر جکسون‌ویل این ایالت خبر داد.

کلانتر پلیس در توئیتی از مردم خواسته تا از محل حادثه دور بمانند و اعلام کرده که محل وقوع حادثه، کماکان ناامن است. رسانه‌های محلی نیز به نقل از منابع پلیس گزارش کرده‌اند که در این حادثه تاکنون چهار نفر کشته شده و حدود ۱۰ نفر هم زخمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، یک مظنون این تیراندازی نیز کشته شده و هنوز معلوم نیست که آیا مظنون دیگری در محل حادثه هست یا نه.

دفتر کلانتر پلیس فلوریدا ضمن اعلام احتمال بالا بودن شمار قربانیان و مجروحان، از جستجو برای یافتن عوامل احتمالی دیگر این تیراندازی خبر داده است.

بر اساس این گزارش، تعداد زیادی از مجروحان به بیمارستان منتقل شده‌اند و تصاویر منتشره از رسانه‌های محلی نیز خودروهای آتش‌نشانی، آمبولانس‌ها و ماموران پلیس را در محل حادثه نشان می‌دهد. راه‌های منتهی به محل وقوع حادثه نیز از سوی پلیس مسدود شده است. هنوز جزئیات بیشتری از این حادثه و انگیزه فرد یا افراد مسلح منتشر نشده است.

گفتنی است، شهروندان آمریکا حق حمل اسلحه را دارند و سهولت دستیابی به سلاح موجب شده به طور مکرر این کشور شاهد تیراندازی‌ در مدارس یا اماکن عمومی و کشته شدن عده زیادی باشد.

هشتم تیرماه امسال به دنبال تیراندازی در دفتر روزنامه‌ای در شهر آناپولیس ایالت مریلند، دستکم پنج نفر کشته و عده‌ای زخمی شدند. به گفته پلیس، فرد تیرانداز یک مرد بزرگسال سفید پوست بود که پلیس او را دستگیر کرد.

اردیبهشت‌ماه امسال هم اعلام شد که یک مهاجم مسلح با حمله به دبیرستانی در شهر سانتافه تگزاس به سوی دانش‌آموزان شلیک کرد که به گفته رئیس پلیس محلی در این حادثه دست‌کم۱۰ نفر کشته شدند که بیشتر آنها دانش‌آموز بودند. یکی از فجیع‌ترین تیراندازی‌ها، تیراندازی در دبیرستانی واقع در جنوب ایالت فلوریدا بود که اواخر بهمن‌ سال ۹۶ رخ داد، و در آن دست‌کم ۱۷ نفر کشته شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟