عکس ؛ شماره های بازیکنان بارسلونا مشخص شد !


باشگاه بارسلونا پس از به پایان رسیدن مهلت خرید و فروش بازیکن در تابستان 2018، لیست نهایی تیم اول به همراه شماره بازیکنانش را اعلام کرد. کارلس آلنیا که پیراهن 26 را بر تن خواهد کرد، رسما بازیکن تیم دوم باشگاه خواهد بود. باشگاه فوتبال بارسلونا، (به اسپانیایی: Fútbol Club Barcelona) که بیشتر بارسلونا یا به صورت مخفف...

عکس ؛ شماره های بازیکنان بارسلونا مشخص شد !

بارسلونا شماره بازیکنانش برای فصل 2018/2019 را معرفی کرد
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰
عکس ؛ شماره های بازیکنان بارسلونا مشخص شد !

پیراهن اینیستا به آرتور رسید؛ آلنیا در تیم دوم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه بارسلونا پس از به پایان رسیدن مهلت خرید و فروش بازیکن در تابستان ۲۰۱۸، لیست نهایی تیم اول به همراه شماره بازیکنانش را اعلام کرد. کارلس آلنیا که پیراهن ۲۶ را بر تن خواهد کرد، رسما بازیکن تیم دوم باشگاه خواهد بود.

عکس ؛ شماره های بازیکنان بارسلونا مشخص شد !
باشگاه فوتبال بارسلونا، (به اسپانیایی: Fútbol Club Barcelona) که بیشتر بارسلونا یا به صورت مخفف بارسا شناخته می‌شود، یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای اسپانیایی است که در شهر بارسلونا، در منطقهٔ کاتالونیای اسپانیا قرار دارد. بارسلونا باشگاهی ورزشی-اجتماعی با هزاران عضو بوده که تیم فوتبال بارسلونا، بخشی از آن می‌باشد. تیم این باشگاه در لا لیگا بازی می‌کند و جزو سه تیمی است که هرگز به دسته پایین‌تر سقوط نکرده‌است. شهرت تاریخی تیم این باشگاه به‌دلیل شیوه حمله‌ای ماهرانه و جذابش بوده که تأکیدش را بر بازی باز قرار می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان