برای ابلاغ سلام رهبری به سیستان و بلوچستان سفر کردم


برای ابلاغ سلام رهبری به سیستان و بلوچستان سفر کردم
حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در چابهار اظهار داشت: مسئولان برای خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سیستان و بلوچستان از هیچ تلاشی فروگذار نباشند و مشکلات آنان در زمینه مسکن، اشتغال و تحصیل را حل کنند.
وی افزود: وظیفه مسئولان خدمتگزاری بی منت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران است و باید این خانواده ها در مناسبت های مختلف مورد تکریم قرار گیرند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: از اهداف مهم سفر به سیستان و بلوچستان پیگیری مشکلات پیش رو، بررسی درخواست های به حق خانواده شهدا و دیدار چهره به چهره با این قشر است.
وی صبر و تحمل خانواده شهدا و ایثارگران و جانفشانی شهدا را قابل تحسین دانست و خاطرنشان کرد: روحیه خوب خانواده شهدا قوت قلبی برای مسئولان است.
معاون رئیس جمهوری از استاندار سیستان و بلوچستان و فرمانداران چابهار و کنارک خواست مشکلات زمین برای ساخت واحد مسکونی خانواده شهدا را به طور جدی تا حصول نتیجه پیگیری کنند.
حجت الاسلام شهیدی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همیشه تاکید بر خدمات رسانی مطلوب به خانواده شهدا دارند و این را در دیدارهایی که با ایشان داشته ام بارها تکرار کرده اند.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز/شنبه/ پس از ورود به فرودگاه کنارک مورد استقبال سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار چابهار، مسئولان محلی و قشرهای مختلف مردم قرار گرفت.
وی پس از ورود به چابهار به مقام والای شهدای گمنام در مسجد امام حسین (ع) این شهر ادای احترام کرد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از نزدیک با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرستان های چابهار، کنارک و نیکشهر دیدار و از آنان تجلیل کرد.
3043**3213
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران