دستور تهیه اینچیلادا مرغ و پنیر


دستور تهیه اینچیلادا مرغ و پنیر

منقل را روشن کنید، یک توری روی آن بگذارید. نیمی از پیاز را حلقه‌ای برش دهید و کنار بگذارید. نیم دیگر را خلالی کنید و به همراه فیسالیس به مدت 7 تا 10 دقیقه روی فویل روی منتقل قرار دهید تا طلایی و نرم شوند.

دستور تهیه اینچیلادا مرغ و پنیر
مواد لازم

یک عدد پیاز قرمز کوچک
۷۰۰ گرم میوه فیسالیس
یک یا دو عدد فلفل چیلی خرد شده
نصف پیمانه آب مرغ کم نمک
نمک
کمی شکر
۸ عدد نان پیتا
۳ پیمانه گوشت مرغ ریز شده
۲٫۵ پیمانه پنیر موزارلا رنده شده
۱/۳ پیمانه گشنیز تازه ریز شده
دو قاشق غذاخوری روغن زیتون
¾ پیمانه پنیر فتا خرد شده


طرز تهیه

۱- منقل را روشن کنید، یک توری روی آن بگذارید. نیمی از پیاز را حلقه‌ای برش دهید و کنار بگذارید. نیم دیگر را خلالی کنید و به همراه فیسالیس به مدت ۷ تا ۱۰ دقیقه روی فویل روی منتقل قرار دهید تا طلایی و نرم شوند. سبزیجات کباب شده را داخل غذاساز بریزید و به همراه آب مرغ آن‌ها را پوره کنید. برای مزه‌دار شدن نصف قاشق چایخوری نمک و کمی شکر اضافه کنید.

۲- در این فاصله، در یک کاسه، مرغ و پنیر رنده شده را با هم مخلوط کنید. مقداری از مخلوط مرغ را وسط نان پیتا بگذارید، کمی گشنیز بریزید و نان را لقمه کنید. همین کار را با بقیه نان و مرغ‌ها تکرار کنید. همه اینچیلادا‌ها را در کنار هم داخل یک تابه پیرکس بچینید و روی آن‌ها کمی روغن زیتون بمالید. آن‌ها را به مدت ۵ دقیقه داخل فر بگذارید تا طلایی شوند.

۳- سس فیسالیس را روی اینچیلادا‌ها بریزید و روی آن هم نصف پیمانه پنیر بریزید. دوباره ۵ دقیقه دیگر داخل فر برگردانید و در آخر با حلقه‌های پیاز و گشنیز تزئین و سرو کنید.


ارزش غذایی

کالری: ۶۲۶
چربی: ۳۲ گرم
چربی اشباع شده: ۱۳ گرم
کلسترول: ۹۸ میلی‌گرم
سدیم: ۱۰۵۶ میلی‌گرم
کربوهیدرات: ۴۶ گرم
فیبر: ۶ گرم
پروتئین: ۴۷ گرم
منبع: فوت وفن

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین کیک جشن تکلیف با خلاقیت های زیبای دخترانه و پسرانه