رئیس‌جمهور: چرا برای قهرمانان ورزش دست نمی‌زنی آقای زنگنه!


رئیس‌جمهور: چرا برای قهرمانان ورزش دست نمی‌زنی آقای زنگنه!

سلطانی فر وزیر ورزش نوشت: موفقیت های ورزشکاران عزیز و فرزندان قهرمان مردم ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا جلسه هیات دولت را هم به وجد آورد. زمانی که گزارش پیروزهای دختران و پسران قهرمان این مرز و بوم عزیز را به اطلاع آقای روحانی و هیات وزیران رساندم، آقای رییس جمهور رو کرد به آقای زنگنه وزیر محترم و پرتلاش نفت و شیخ وزرا که: آقای زنگنه چرا دست...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس‌جمهور: چرا برای قهرمانان ورزش دست نمی‌زنی آقای زنگنه!

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در صفحه اینستاگرام خود راجع به فضای جلسه هیات دولت پس از گزارش‌اش در مورد افتخارآفرینی کاروان کشورمان در بازی‌های آسیایی یادداشتی جالب نوشت.

به گزارش خبرآنلاین؛ سلطانی فر وزیر ورزش نوشت:

موفقیت های ورزشکاران عزیز و فرزندان قهرمان مردم ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا جلسه هیات دولت را هم به وجد آورد. زمانی که گزارش پیروزهای دختران و پسران قهرمان این مرز و بوم عزیز را به اطلاع آقای روحانی و هیات وزیران رساندم، آقای رییس جمهور رو کرد به آقای زنگنه وزیر محترم و پرتلاش نفت و شیخ وزرا که: آقای زنگنه چرا دست نمی زنی!

شاید برای اولین بار بود که چنین فضایی را در این پنج سال تجربه کردم. اهمیتی که جوانان و ورزشکاران برای جناب دکتر روحانی و مجموعه همکارانم در هیات وزیران داشت خستگی را از تن من و همه خدمتگزاران ورزش و جوانان در وزارتخانه و کمیته ملی المپیک دراورد. به امید روزهای روشن و موفق تر برای ورزش کشورمان.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مردی پس از 70 سال زندگی در محفظه آهنی از دنیا رفت + عکس