بررسی لپ تاپ MSI Prestige P65 در نمایشگاه ایفا 2018 + ویدیو


یکی از جالب‌ترین محصولاتی که MSI در نمایشگاه ایفا 2018 معرفی کرده لپ‌تاپ قدرتمند و خوش‌ساخت MSI Prestige P65 است، محصولی که سخت‌افزاری بسیار قدرتمند را در کالبد یک لپ‌تاپ کلاسیک جای داده و در عمل گزینه بسیار خوبی برای خالقان محتوا به میدان آورده است. Prestige P65 محصولی است که با توجه به ظاهر کلاسیک و موقر خود در مقایسه با لپ‌تاپ‌های گیمینگ گزینه...

یکی از جالب‌ترین محصولاتی که MSI در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ معرفی کرده لپ‌تاپ قدرتمند و خوش‌ساخت MSI Prestige P65 است، محصولی که سخت‌افزاری بسیار قدرتمند را در کالبد یک لپ‌تاپ کلاسیک جای داده و در عمل گزینه بسیار خوبی برای خالقان محتوا به میدان آورده است. Prestige P65 محصولی است که با توجه به ظاهر کلاسیک و موقر خود در مقایسه با لپ‌تاپ‌های گیمینگ گزینه مناسب‌تری برای طیف گسترده‌ای از کاربران خواهد بود. با ما همراه شوید.

طی روزهای اخیر لپ‌تاپ‌ها و گجت‌های بسیار جالبی در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی شده است. یکی از لپ‌تاپ‌های خوش ساخت و جذابی که تاکنون در این نمایشگاه معرفی شده MSI Prestige P65 است. این دستگاه از زبان طراحی کاملا متفاوتی در مقایسه با دیگر محصولات MSI بهره گرفته است، چرا که برای بسیاری از کاربران نام این شرکت همواره معادل محصولات گیمینگ با آن طراحی خاص و خشن و گاه خارج از عرف بوده است. اما در MSI Prestige P65 شاهد استفاده از طراحی کاملا کلاسیک از سوی این شرکت هستیم، مسئله‌ای که خود ام اس آی نیز بدان اذعان داشته و اعلام کرده که این محصول به‌صورت ویژه برای خالقان محتوا و کاربران حرفه‌ای توسعه یافته است. بررسی لپ تاپ MSI Prestige P65 در نمایشگاه ایفا 2018 + ویدیو

MSI Prestige P65 لپ‌تاپی است که سخت‌افزاری بسیار قدرتمند با کلاس دسکتاپ را در بدنه‌ای کاملا ظریف و قابل حمل ارایه داده و از این حیث گزینه بسیار بهتری در مقایسه با لپ‌تاپ‌های گیمینگ سنگین به‌شمار می‌رود. Prestige P65 در دو رنگ سفید یا نقره‌ای عرضه شده که در نگاه اول یادآور سرفیس بوک محبوب مایکروسافت است، یکپارچگی رنگ دستگاه حتی در قسمت کیبورد باعث شده تا دستگاه باوقارتر از دیگر نمونه‌های موجود در بازار باشد. تنها قسمت بدنه لپ‌تاپ که دارای رنگی متفاوت با دیگر بخش‌ها است، لوگوی اژدهای MSI در پشت نمایشگر است که با رنگ طلایی خود، خودنمایی می‌کند.بررسی لپ تاپ MSI Prestige P65 در نمایشگاه ایفا 2018 + ویدیو

این لپ‌تاپ ۱۵٫۶ اینچی دارای نمایشگری با حاشیه اندک است که البته در مقایسه با ذن بوک جدید ایسوس با نسبت نمایشگر به بدنه بیش از ۹۵ درصدی، آنچنان کم حاشیه به‌نظر نمی‌رسد. این نمایشگر مانند دیگر لپ‌تاپ‌های بالارده بازار دارای پنل IPS بوده و برای ارایه بهترین کیفیت رنگ ممکن به فناوری MSI True Color 2.0 تجهیز شده است. بنابر اعلام MSI نمایشگر هر دستگاه در کارخانه مورد تنظیم رنگ قرار گرفته تا دقت رنگ بسیار خوبی ارایه شود، MSI Prestige P65 قادر به پوشش ۱۰۰% رنگ‌های sRGB بوده که فاکتور بسیار مهمی برای گرافیست‌ها است.

بررسی لپ تاپ MSI Prestige P65 در نمایشگاه ایفا 2018 + ویدیو

به لحاظ پورت‌ها MSI خیال کاربران را کاملا راحت کرده است و تنوع بسیار خوبی از درگاه‌های مختلف را روی دستگاه درنظر گرفته است. MSI Prestige P65 به درگاه کارت خوان، درگاه USB-C، درگاه USB-A، درگاه HDMI، درگاه میکرو دیسپلی پورت و درگاه اترنت تجهیز شده که البته نسخه سفید رنگ به درگاه تاندربولت ۳ نیز همراه شده است.

MSI در معرفی این لپ‎‌تاپ جدید آن را محصولی مناسب برای خالقان محتوا و کاربران حرفه‌ای شرح داده و با توجه به نیاز اصلی این دسته از کاربران یعنی وجود یک کارت گرافیک بسیار قدرتمند، شاهد حضور گزینه‌های بسیار خوبی در این زمینه هستیم. MSI Prestige P65 در کنار پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل با کارت‌های گرافیک GeForce GTX 1050 Ti، GeForce GTX 1060 Max-Q و ۱۰۷۰ Max-Q تجهیز شده است. به این سخت‌افزار قدرتمند ۳۲ گیگابایت رم را نیز اضافه کنید تا دیگر نگرانی از بابت توان مولتی تسکینگ دستگاه نداشته باشید. تمامی این سخت‌افزار در بدنه‌ای با ضخامت ۱٫۷ سانتی‌متر و وزن ۱٫۸ کیلوگرم قرار گرفته که برای چنین سخت‌افزاری کاملا قابل قبول است.

MSI برای لپ‌تاپ جدید خود که از یک ماه دیگر راهی بازار خواهد شد برچسب قیمتی ۲۰۰۰ دلاری را درنظر گرفته که با توجه به مشخصات سخت‌افزاری دستگاه نسبتا مناسب است. در ادامه شما را به تماشای بررسی ویدیویی این محصول دعوت می‌کنیم.

منبع

بررسی لپ تاپ MSI Prestige P65 در نمایشگاه ایفا 2018 + ویدیو


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها