آمار قابل توجه «رئال مادرید» از نظر مالی


آمار قابل توجه «رئال مادرید» از نظر مالی خبرگزاری مهر:  تیم فوتبال رئال مادرید رکورد بیشترین درآمد را با 750.9 میلیون یورو شکست. جالب اینجاست که این رقم بدون احتساب درآمد حاصل از فروش بازیکنان در فصل 18-2017 است. رقمی که 11.3 درصد بیشتر از فصل گذشته است و این 11.3 درصد معادل 76.3 میلیون […] نوشته آمار قابل توجه «رئال مادرید» از نظر مالی اولین بار...

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

آمار قابل توجه «رئال مادرید» از نظر مالی

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال رئال مادرید رکورد بیشترین درآمد را با ۷۵۰.۹ میلیون یورو شکست. جالب اینجاست که این رقم بدون احتساب درآمد حاصل از فروش بازیکنان در فصل ۱۸-۲۰۱۷ است.

رقمی که ۱۱.۳ درصد بیشتر از فصل گذشته است و این ۱۱.۳ درصد معادل ۷۶.۳ میلیون یورو است. این اختلاف مربوط به فصل گذشته با بیشترین فصل از نظر درآمد از سال ۲۰۰۰ به بعد است.

باشگاه سال را با سود ۴۳ میلیون یورویی قبل از پرداخت مالیات و ۳۱.۲ میلیون یورو درآمد خالص به پایان برد. بودجه باشگاه برای فصل جاری ۷۵۲ میلیون یورو است و این یعنی برای سومین سال پیاپی این باشگاه مادریدی سوددهی داشته است.

در تاریخ ۲۳ سپتامبر سران مادرید جلسه ‏ای برای بررسی موضوع مالی خواهند داشت و درباره آغاز پروسه بازسازی ورزشگاهشان تصمیم‎گیری خواهند کرد.

اخبار ورزشی

منتشر شده توسط: بیا تو تفریح

آمار قابل توجه «رئال مادرید» از نظر مالی
Rate this post
.ps-social-sharing-2011{ -webkit-transition: opacity 0.3s; -moz-transition: opacity 0.3s; filter: alpha(opacity=70); opacity: 0.5; } .ps-social-sharing-2011:hover{ filter: alpha(opacity=100); opacity: 1; }
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

متن در مورد خاله + جملات محبت آمیز و صمیمانه برای خاله عزیز