«رونالدو» زیر ذره‏‏‎بین «دیوید بکام»


«رونالدو» زیر ذره‏‏‎بین «دیوید بکام» خبرگزاری مهر: چندی پیش به طور رسمی اعلام شد که دیوید بکام تیمی به نام اینتر میامی تاسیس کرده که این تیم از سال 2020 فعالیت رسمی‏ اش را در آمریکا و بالاترین سطح لیگ فوتبال این کشور آغاز خواهد کرد. روزنامه انگلیسی دیلی میل اما مدعی شده او امیدوار […] نوشته «رونالدو» زیر ذره‏‏‎بین «دیوید بکام» اولین بار در سایت...

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

«رونالدو» زیر ذره‏‏‎بین «دیوید بکام»

خبرگزاری مهر: چندی پیش به طور رسمی اعلام شد که دیوید بکام تیمی به نام اینتر میامی تاسیس کرده که این تیم از سال ۲۰۲۰ فعالیت رسمی‏ اش را در آمریکا و بالاترین سطح لیگ فوتبال این کشور آغاز خواهد کرد.

روزنامه انگلیسی دیلی میل اما مدعی شده او امیدوار است بتواند کریستیانو رونالدو را از آن سال به تیمش در آمریکا بیاورد.

سوپراستار انگلیسی که از مدت‎ها قبل به دنبال خرید باشگاهی در آمریکا بود کارش را با اینتر میامی آغاز خواهد کرد و قصد دارد برای شروع بازیکنانی با نام و شهرت مناسب را جذب کند تا توجهات جلب باشگاه و تیم او شود.

کریس رونالدو، ستاره پرتغالی که در سال ۲۰۲۰ به سن ۳۵ سالگی می رس، به تازگی از رئال مادرید راهی یوونتوس شده است، اما در سال ۲۰۲۰ به آخرین سال قراردادش با تیم ایتالیایی می‏‌رسد و بعید است بخواهد بعد از آن کارش را در اروپا ادامه دهد. او چندی پیش هم اعلام کرده بود شاید در اواخر دوران بازی کردنش به لیگ آمریکا برود.

اخبار ورزشی

منتشر شده توسط: بیا تو تفریح

«رونالدو» زیر ذره‏‏‎بین «دیوید بکام»
Rate this post
.ps-social-sharing-2011{ -webkit-transition: opacity 0.3s; -moz-transition: opacity 0.3s; filter: alpha(opacity=70); opacity: 0.5; } .ps-social-sharing-2011:hover{ filter: alpha(opacity=100); opacity: 1; }
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

متن در مورد خاله + جملات محبت آمیز و صمیمانه برای خاله عزیز