آمریکا در جنگ اقتصادی راه به جایی نمی برد


آمریکا در جنگ اقتصادی راه به جایی نمی برد

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: امروز حفظ منافع ملی در گرو پیروزی در جنگ اقتصادی با دشمنان نظام به خصوص آمریکاست و آمریکا در این جنگ اقتصادی راه به جایی نمی برد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) افزود: مهمترین هدف دشمن ، پیروزی در جنگ اقتصادی است و ملت ایران با استقامت و صبر می توانند در مقابل این جنگ ایستادگی کنند.
وی گفت: اداره کردن درست تحریم ها و به کارگیری اقتصادی مقاومتی از مهمترین راه های مقابله با جنگ اقتصادی است.
خطیب جمعه شهرکرد، با اشاره به اینکه دشمن از ایران سیلی خورده است و این سیلی دشمن را به ضعف و از هم پاشیدگی رسانده است ، اظهار داشت: آمریکا این روزها دیگر قدرتمند نیست و قدرت گذشته را ندارد.
امام جمعه شهرکرد افزود: مردم ایران با پیروزی در 8 سال دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادند و دشمن را به ضعف کشاندند و هر روز نسبت به گذشته قویتر و مستحکم تر شده اند.
وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و دستیابی به انرژی ها و فناوری ها نو و به روز افزود: امروز کشور ایران در منطقه تصمیم گیرنده است.
نکونام گفت : در این برهه از زمان که کشور با مشکلات اقتصادی مواجه هست، برخی می خواهند با راه اندازی جنگ رسانه ای به نظام ضربه بزنند، اما مردم با هوشیاری و بهره گیری از بصیرت رهبری در مقابل این دسیسه ها خواهند ایستاد.
وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم افزود: مردم ایران و نظام اسلامی با درسی که از محرم گرفتند، هرگز زیر بار ستمگران نخواهند رفت.
نکونام به سالروز واقعه کشتار مردم در 17 شهریورماه از سوی رژیم پهلوی و جمعه سیاه اشاره کرد و گفت: این روز درسی برای مردم است.
7360/2097

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا