صرف هزینه دو هزار میلیاردی برای بازسازی رام‌های قطار


صرف هزینه دو هزار میلیاردی برای بازسازی رام‌های قطار

به گزارش خبرنگار رکنا؛ محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: همزمان با میلاد حضرت علی(ع) حرکت قطارهای تندرو یزد از سر گرفته خواهد شد. وی اظهار کرد: سرانجام پس از ماه‌ها...

به گزارش خبرنگار رکنا؛ محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: همزمان با میلاد حضرت علی(ع) حرکت قطارهای تندرو یزد از سر گرفته خواهد شد.

وی اظهار کرد: سرانجام پس از ماه‌ها پیگیری و برگزاری جلساتی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل و معاونین شرکت رجا، مسوولانی از سازمان تأمین اجتماعی کشور، مجوز حرکت خط جدید قطارهای ترنست از مبدأ یزد صادر شد و شهروندان از روز میلاد حضرت علی(ع) می‌توانند بدون هیچ مشکلی از این قطارها استفاده کنند.

جوکارعنوان کرد: با توجه به اینکه در دو سال گذشته، این خط از مدار خارج شده بود، درخواست‌های بسیاری برای راه‌اندازی مجدد این خط صورت گرفت و پیگیری زیادی برای حل آن انجام شد.

این مسئول بیان کرد: ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت رجا پرداخت شد تا در مسیر بازسازی رام‌های قطار و خریدار تجهیزات مورد نیاز از خارج از کشور، با مشکل مواجه نشوند و کارها سریع‌تر انجام شود.

یزد/سمیه گلابگیریان


صرف هزینه دو هزار میلیاردی برای بازسازی رام‌های قطار

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دلیل جدا زندگی کردن جنیفر لوپز و بن افلک فاش شد!