لیبرمن به سیاستمداران اشغالگر تاخت / دهانتان را ببندید!


لیبرمن به سیاستمداران اشغالگر تاخت / دهانتان را ببندید!

اقتصادنیوز: لیبرمن در واکنش به هشدار جو بایدن در خصوص تعلیق ارسال مهمات به اشغالگران، از همکاران سیاسی خود خواست که «دهان خود را ببندند».

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «یسرائیل بیتنو» در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: من صحبت‌ها و اظهارنظرهای زیادی درباره آمریکا می‌شنوم و همانطور که در مورد مذاکرات اسیران اسرائیلی می‌گویم، در اینجا نیز به سیاستمداران پیشنهاد می‌کنم سکوت کنند.

وی افزود: در گذشته نیز با آمریکا اختلافاتی وجود داشت اما ما هرگز آنها را به یک نبرد عمومی و علنی تبدیل نکردیم.

وی با اشاره به اینکه روابط رژیم صهیونیستی با آمریکا بسیار پیچیده‌تر از تامین مهمات است که می‌توان در عرض چند ماه در اسرائیل نیز تولید کرد.

خبر مرتبط
پهپادهای حزب‌الله در آسمان فلسطین اشغالی / جنگنده‌های اسرائیلی به پرواز درآمدند

اقتصادنیوز: شبکه المیادین از پرواز پهپادهای حزب الله به سوی فلسطین اشغالی و تلاش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای سرنگون کردن آنها خبرداد.

لیبرمن گفت: به این شکل باید گفت‌وگو با متحد استراتژیک ما پشت درهای بسته و بدور از توجهات انجام شود.

این اظهارات پس از آن بیان شد که ایتامار بن گویر، وزیر راست افراطی، تییت‌های علیه بایدن منتشر کرد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز نوشت: وزرا به ایتامار بن گویر روز پنجشنبه در جلسه کابینه امور سیاسی و امنیتی اسرائیل (کابینه کوچک) به دلیل توئیت‌های وی علیه جو بایدن حمله کردند.

این روزنامه افزود که گادی آیزنکوت وزیر شورای جنگ به بن گویر گفته است که باید به رئیس جمهور آمریکا احترام زیادی بگذارد. با این حال، بن گویر در این نشست پیشنهاد کرد که در صورت اعمال تحریم‌های واشنگتن علیه اسرائیل یا ممانعت از رسیدن تسلیحات به نوار غزه، کمک‌ها به نوار غزه کاهش یابد.

تصمیم واشنگتن برای به تعویق انداختن ارسال بمب در بحبوحه نگرانی‌ها در مورد برنامه‌های این رژیم برای حمله به شهر رفح در جنوب غزه که دولت بایدن با آن مخالف است، اتخاذ شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!