اجرای طرح میدانگاه ابن‌سینا در تهران


شهردار منطقه ۱۲ تهران با اشاره به اجرای طرح میدانگاه ابن‌سینا در تهران...
شهردار منطقه ۱۲ تهران با اشاره به اجرای طرح میدانگاه ابن‌سینا در تهران گفت: «یکی از اقداماتی که در بافت‌های فرسوده و تاریخی دنبال می‌شود، ارتقای کیفیت محیط عمومی است.»

وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ تهران گفت: یکی از اقداماتی که در بافت‌های فرسوده و تاریخی دنبال می‌شود، ارتقای کیفیت محیط عمومی است و در همین راستا، راه‌اندازی فضا‌های شهری در مقیاس محله، منطقه و شهر برای تعامل اجتماعی، استراحت و گذران اوقات فراغت شهروندان از برنامه‌های ما در سال گذشته بوده و در همین راستا اجرای طرح میدانگاه ابن سینا را در دستور کار قرار دادیم.

به گزارش مهر، شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به سبقه تاریخی این میدان از اجرای دروازه با سبک و سیاق دروازه‌های قدیمی شهر در این میدان گاه خبر داد و افزود: با توجه به حضور مجموعه فرهنگی_ مذهبی در میدان و خانه مداحان در ضلع جنوب میدان، باید در این طرح حضور و اجتماع تکایا و هیأت‌های مذهبی نیز در نظر گرفته شود.

وحیدرضا انارکی محمدی همچنین در این طرح پیشنهادی، با توجه به ایجاد محلی برای استراحت شهروندان، از اجرای سقف و جانمایی نیمکت و گلدان‌های شهری بزرگ خبر داد.

در این جلسه حق لطفی مدیر عامل سازمان عمرانی و خیر خواه مدیر سازمان مهندسی و مشاور شهرداری تهران نکاتی را راجع این طرح پیشنهاد دادند.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته