مدیرعامل سایپا بالاخره وضعیت قرارداد مهدی ترابی با تراکتورسازی و پرسپولیس را فاش کرد!


مدیرعامل باشگاه سایپای تهران اعلام کرد قرارداد مهدی ترابی با تراکتورسازی مشروط بوده است. بعد از اینکه مهدی ترابی با عقد قراردادی به عضویت پرسپولیس در آمد و قرار شد از نیم فصل لیگ هجدهم پیراهن تیم قرمزپوش پایتخت را برتن کند، مسئولان تراکتورسازی ادعا کردند با این بازیکن قرارداد بسته اند و به همین خاطر پرونده تعیین وضعیت ترابی در فدراسیون فوتبال...

مدیرعامل سایپا بالاخره وضعیت قرارداد مهدی ترابی با تراکتورسازی و پرسپولیس را فاش کرد!

مدیرعامل سایپا: قرارداد مهدی ترابی با تراکتورسازی مشروط بوده است
نویسنده : ParsFootball.com Agency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۲۲:۳۰
مدیرعامل سایپا بالاخره وضعیت قرارداد مهدی ترابی با تراکتورسازی و پرسپولیس را فاش کرد!

مدیرعامل سایپا معتقد است که قرارداد مهدی ترابی با تراکتورسازی مشروط بوده است و این بازیکن مشکلی برای انتقال به پرسپولیس تهران ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیرعامل باشگاه سایپای تهران اعلام کرد قرارداد مهدی ترابی با تراکتورسازی مشروط بوده است.

بعد از اینکه مهدی ترابی با عقد قراردادی به عضویت پرسپولیس در آمد و قرار شد از نیم فصل لیگ هجدهم پیراهن تیم قرمزپوش پایتخت را برتن کند، مسئولان تراکتورسازی ادعا کردند با این بازیکن قرارداد بسته اند و به همین خاطر پرونده تعیین وضعیت ترابی در فدراسیون فوتبال مفتوح است.

در این خصوص مسئولان ۳ باشگاه پرسپولیس، سایپا و تراکتورسازی مستندات و شواهد خود را ارائه کرده اند و قرار است فدراسیون فوتبال حکم نهایی اش را صادر کند.

حالا اما در شرایطی که وضعیت ترابی نامشخص است و اما مطمئنا تراکتورسازی نمی تواند این بازیکن را در اختیار بگیرد، رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا از ماجرای قرارداد او با تراکتور رمزگشایی کرده است. درویش در این باره گفت:

ترابی مشکلی ندارد او در قراردادش با باشگاه تراکتورسازی نوشته بود در صورتی که سرباز شدم به باشگاه تراکتورسازی می روم که باشگاه تراکتورسازی هم دیگر نمی تواند بازیکن سرباز جذب کند.

بنا به حرف های مدیرعامل سایپا، ترابی یک قرارداد مشروط با تراکتورسازی امضا کرده بوده که باشگاه تبریزی نمی تواند روی آن ادعایی داشته باشد. با این حال باید دید نظر فدراسیون فوتبال در این خصوص چه خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی