بازگشت ستاره جنجالی پرسپولیس به ترکیب برانکو


بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس بعد از حضور در دو دیدار ابتدایی فصل این تیم، به نیمکت چسبید و بار دیگر شاهد نمایش علیرضا بیرانوند به عنوان گلر ملی‌پوش تیمش شد. بوژیدار رادوشوویچ که بعد از اعتماد برانکو در دو بازی ابتدایی به شدت تحت فشار قرار داشت و برخی اعتقاد داشتند بیرانوند با توجه به نمایش موفق در جام جهانی باید به دروازه این تیم...

بازگشت ستاره جنجالی پرسپولیس به ترکیب برانکو

بازگشت رادوشوویچ به ترکیب پرسپولیس
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۷:۲۱
بازگشت ستاره جنجالی پرسپولیس به ترکیب برانکو

گلر کروات پرسپولیس در غیاب علیرضا بیرانوند شانس بازگشت به ترکیب اصلی را به دست آورده و در سودای سومین کلین شیت فصل خود است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس بعد از حضور در دو دیدار ابتدایی فصل این تیم، به نیمکت چسبید و بار دیگر شاهد نمایش علیرضا بیرانوند به عنوان گلر ملی‌پوش تیمش شد.

بوژیدار رادوشوویچ که بعد از اعتماد برانکو در دو بازی ابتدایی به شدت تحت فشار قرار داشت و برخی اعتقاد داشتند بیرانوند با توجه به نمایش موفق در جام جهانی باید به دروازه این تیم بازگردد، در پایان بازی مقابل فولاد خوزستان با حرکت غیرحرفه‌ای خود خشم برانکو را در پی داشت. سرمربی کروات سرخپوشان که به نظم و انضباط در تیمش پافشاری دارد، بعد از اینکه این دروازه‌بان شخصا اقدام به مقابله با تنش‌های بیرون از زمین کرد نسبت به او واکنش نشان داد و اینچنین او بار دیگر به نیمکت بازگشت.

بوژیدار رادوشوویچ بعد از سه بازی نیمکت نشینی که با تساوی‌های سریالی‌ پرسپولیس نیز همراه بود، اکنون بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته تا در غیاب بیرانوند درون دروازه تیمش قرار گیرد و باید دید همانند دو بازی ابتدایی پرسپولیس موفق به کسب پیروزی و این دروازه‌بان کروات قادر به کلین شیت خواهد بود یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل