ماجرای برخورد نامناسب با معلم مدرسه روستای ماسال/ خطر تیر برق جان دانش آموزان را تهدید می‌کند


چندی است موضوع برخورد نامناسب مدیر اداره برق شهرستان ماسال با مدیر یکی از مدارس این روستا سر و صدای زیادی به پا کرده است.

ماجرای برخورد نامناسب با معلم مدرسه روستای ماسال/ خطر تیر برق جان دانش آموزان را تهدید می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاظمی، مدیر مدرسه روستای آهکلان ماسال گیلان درباره ماجرای وجود تیر چراغ برق در حیاط مدرسه بیان کرد: در مدرسه نیروی خدماتی نداریم و کار‌های مربوط به این حوزه ر اهم خودمان انجام می‌دهیم و تمام فعالیت‌های مدرسه به وسیله من و ۲ معلم دیگر صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: تیر چراغ برقی حدود ۲۰ سال است که در حیاط مدرسه وجود دارد و برای دانش آموزان خطر‌آفرین شده است، به همین دلیل چندین بار با اداره برق برای پیگیری این موضوع تماس گرفتم و اخیرا به دفتر مدیر اداره برق شهرستان ماسال برای پیگیری حضوری مراجعه کردم اما با برخورد نامناسب وی مواجه شدم و مرا از اتاق بیرون کرد.

کاظمی بیان کرد: تنها خواسته من این بود که تیر چراغ برق به بیرون حیاط مدرسه منتقل شود اما با این شرایط کار به نتیجه نرسید و مشکل همچنان برقرار است و خطر در کمین دانش آموزان وجود دارد.

پیگیری آموزش و پرورش برای برخورد نامناسب با معلم گیلانی

مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره پیگیری این موضوع از پیگیری جدی برخورد ناپسند مدیر این بخش خبر داد و اظهار کرد: این پیگیری مدیر مدرسه نشان از مسئولیت پذیری بالای مسئولان مدرسه است که چنین موضوع قابل ستایش است.


ماجرای برخورد نامناسب با معلم مدرسه روستای ماسال/ خطر تیر برق جان دانش آموزان را تهدید می‌کند

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان گیاهی مناسب برای عوارض دیابت