دیدار با تیم‌های بزرگ لذّت‌بخش است/ مقابل هیچ حریفی از پیش‌باخته نیستیم


دیدار با تیم‌های بزرگ لذّت‌بخش است/ مقابل هیچ حریفی از پیش‌باخته نیستیم

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: بازیکنان ما با تمام توان برابر حریفان صاحب‌نام بازی می‌کنند چرا که مصاف با تیم‌های بزرگ برای آنها لذّت‌بخش است.

داریوش یزدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص پیروزی شب گذشته تیمش مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه غدیر اهواز در جریان هفته هفتم رقابت‌های هجدهمین دوره لیگ برتر، گفت: پیش از آنکه بخواهم در خصوص بازی تیمم صحبت کنم، جا دارد به مردم خوزستان که در حادثه تروریستی روز گذشته شاهد شهادت عزیزان خود توسط تکفیری‌ها بودند، تسلیت بگویم.

وی ادامه داد: ما بازی سخت و مشکلی را مقابل تیم قابل احترام ذوب‌آهن پیش‌رو داشتیم. کاملاً با برنامه به بازی ورود کردیم و بازیکنان عملکرد خوبی را ارائه کردند. مقداری سطح کیفی بازی خود را ارتقا دادیم ولی هنوز کار تمام نشده است. نیاز به زمان داریم تا بتوانیم در بازی‌های بعدی نیز نتایج بسیار خوبی بگیریم. کسب سه امتیاز در دیدار با ذوب‌آهن ما را از پایین جدول جدا کرده ولی هنوز کار ما تمام نشده است و در ابتدای راه هستیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره اینکه تیمش نیاز به این دارد که در تمامی بازی‌ها با انگیزه کسب حداکثر امتیاز به میدان برود و از پیش باخته نباشد تا خطر سقوط را در هفته‌های پایانی لیگ حس نکند، اظهار کرد: شکی نیست که تا پایان مسابقه‌های لیگ راه زیادی پیش‌رو داریم. تیمی هستیم با یکسری نواقص ولی همدل و متحد هستیم. هم‌قسم شده‌ایم که در هیچ دیداری برای از دست دادن امتیاز مقابل حریفان بازی نکنیم.

وی افزود: بازیکنان تیم به خوبی می‌دانند با یک یا دو پیروزی نمی‌توان انتظار داشت که در لیگ برتر بمانیم. البته کسب 9 امتیاز در هفت بازی خیلی جالب نیست و اگرچه تا اینجای کار امتیاز عددی خوبی نگرفته‌ایم ولی به لحاظ کیفی عملکرد قابلِ‌قبولی داشتیم و باید در جمع‌‌آوری امتیاز بهتر عمل کنیم. سعی خواهیم کرد در دیدارهای بعدی بدون کوچک‌ترین توجهی به نام حریفان برای کسب بهترین نتیجه به زمین برویم تا نماینده شایسته‌ای برای استان خوزستان باشیم.

یزدی در مورد اخطارهای بی‌موردی که بازیکنان تیمش در رقابت‌های این فصل گرفته‌اند، گفت: یکی از نواقص تیم ما گرفتن کارت‌های زرد بی‌دلیل است. قطعا با بازیکنان تیم صحبت کرده‌ایم که تحت تأثیر جو مسابقه قرار نگیرند و اگر داور دچار اشتباهی به‌زَعمِ بازیکنی شد آن بازیکن نباید تمرکزش را از دست بدهد و کاری کند که داور به او اخطار بدهد. بازیکنی که کارت بی‌مورد می‌گیرد هم برای خودش و هم برای تیم ایجاد مشکل می‌کند. بچه‌های استقلال خوززستان باید آگاه باشند که با گرفتن چند کارت زرد امکان دارد در یک بازی مهم غایب شوند و محرومیت آنها به تیم ضرر بزند. تلاش خواهیم کرد تا از بازی‌های بعدی شاهد گرفتن اخطار بی‌مورد از سوی هیچ بازیکنی از تیم‌مان نباشیم.

وی در مورد دیدار این هفته تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی هم مثل چند تیم دیگر برای قهرمانی بسته شده است. این تیم فاکتورهای زیادی برای ایستادن در صدر جدول دارد. بازی کردن با تیم‌های بزرگ برای بازیکنان ما لذّت‌بخش است چرا که با تمام توان بازی می‌کنند و کاملاً به این نکته واقف هستند که هیچ حریفی برای از دست دادن امتیاز به زمین نمی‌آید.

سرمربی تیم استقلال خوزستان تأکید کرد: ما از امروز تمام برنامه‌های تیم را حول محور تیم تراکتورسازی قرار می‌دهیم و بازی امروز این تیم در خانه پدیده را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهیم. سعی خواهیم کرد با آنالیز دقیق تیم تراکتورسازی عملکرد بسیار خوبی برابر این تیم در دیدار هفته هشتم تیم‌مان ارائه کنیم تا موفق شویم دست‌پُر از تبریز به اهواز برگردیم.

انتهای پیام/4048/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...