لطف بزرگ داور بازی با الدحیل به پرسپولیس؟!


اما در صحبت های رد و بدل شده میان اعضای کمیته داوران این صحنه مورد ارزیابی قرار گرفت و همگی صحه روی تصمیم ایرماتوف گذاشتند و همگی معتقد بودند تصمیم داور ازبک کاملا درست بوده است و اتفاقا اگر به محمد انصاری کارت قرمز نشان می داد، مرتکب اشتباه می شد. یکی از داوران سرشناس فوتبال کشورمان که بازی های بین المللی متعددی را سوت زده و البته دوست نداشت اسم...

لطف بزرگ داور بازی با الدحیل به پرسپولیس؟!

تصمیم ایرماتوف درباره محمد انصاری درست بود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۱۴
لطف بزرگ داور بازی با الدحیل به پرسپولیس؟!

بعد از بازی پرسپولیس – الدحیل این طور گفته شد ایرماتوف داور ازبک بازی با نشان دان کارت زرد به محمد انصاری لطف بزرگی به این بازیکن و تیم پرسپولیس کرد! در حالی که در آن صحنه محمد انصاری باید اخراج می شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اما در صحبت های رد و بدل شده میان اعضای کمیته داوران این صحنه مورد ارزیابی قرار گرفت و همگی صحه روی تصمیم ایرماتوف گذاشتند و همگی معتقد بودند تصمیم داور ازبک کاملا درست بوده است و اتفاقا اگر به محمد انصاری کارت قرمز نشان می داد، مرتکب اشتباه می شد.

یکی از داوران سرشناس فوتبال کشورمان که بازی های بین المللی متعددی را سوت زده و البته دوست نداشت اسم او در این مصاحبه آورده شود در این باره گفت:

ایرماتوف در صحنه مورد بحث کاملا به درستی سوت زد. به این خاطر که محمد انصاری در فضایی که به دروازه دور بود مرتکب خطا شد و از سویی یکی دیگر از مدافعان تیم پرسپولیس قدم به قدم او و مهاجم الدحیل در حال حرکت بود و مشخص بود که به بازیکن حریف می رسد. ایرماتوف هم صحنه را به خوبی زیر نظر داشت و به درستی به محمد انصاری بابت خطایی که مرتکب شد کارت زرد نشان داد و این صحنه اصلا جای بحثی ندارد و شک ندارم ایرماتوف به خاطر این تصمیم خوب از ناظر داوری نمره خوبی گرفته است.

پرسپولیس در یک بازی حساس و خاطره انگیز از شکست یک بر صفردر برابر الدحیل پیروزی ۳-۱ ساخت و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و حالا در این مرحله باید با تیم السد بازی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا