منتظر حضور ونوم و مرد عنکبوتی در یک فیلم مشترک نباشید!


منتظر حضور ونوم و مرد عنکبوتی در یک فیلم مشترک نباشید!

رسانه کلیک – شایعات در گذشته حاکی از حضور ونوم و مرد عنکبوتی در یک فیلم مشترک بود، اما گزارش های جدید این موضوع را رد کرده است. زمانی که سونی برای اولین بار خبر از توسعه فیلم ونوم داد، بسیاری از طرفداران به حضور اسپایدرمن در این فیلم اشاره کردند. برخی شایعات در گذشته اعلام […] نوشته منتظر حضور ونوم و مرد عنکبوتی در یک فیلم مشترک نباشید! اولین بار...

رسانه کلیک – شایعات در گذشته حاکی از حضور ونوم و مرد عنکبوتی در یک فیلم مشترک بود، اما گزارش های جدید این موضوع را رد کرده است.

زمانی که سونی برای اولین بار خبر از توسعه فیلم ونوم داد، بسیاری از طرفداران به حضور اسپایدرمن در این فیلم اشاره کردند. برخی شایعات در گذشته اعلام کرده بودند که بازیگر نقش مرد عنکبوتی، تام هالند سفری به سانفرانسیسکو داشته است.

در حالی که برخی منتظر حضور ونوم و مرد عنکبوتی در یک فیلم مشترک هستند، اطلاعات جدید این موضوع را رد می کند. به نظر می رسد استودیوی فیلمسازی مارول و سونی به دنبال خلق یک دنیای مستقل برای شخصیت ونوم (Venom) هستند که در آن اسپایدرمن نقشی ندارد.

این احتمال وجود دارد که در آینده این دو شخصیت در یک فیلم با یکدیگر ملاقات کنند؛ با این حال سونی هم اکنون علاقه ای به این موضوع ندارد. علاوه بر سونی، مدیر عامل مارول، کوین فایگی نیز به دنبال حضور ونوم و مرد عنکبوتی در یک فیلم مشترک نیست.

منتظر حضور ونوم و مرد عنکبوتی در یک فیلم مشترک نباشید!

شرکت سونی نسخه جدید فیلم های اسپایدرمن را در برنامه کاری خود دارد و تا زمان اتمام این مجموعه، فیلمی با حضور این دو شخصیت تولید نمی شود. در گذشته بازیگر نقش ونوم، تام هاردی خبر از تولید چند قسمت دیگر از این فیلم داده بود (تام هاردی در دو قسمت دیگر فیلم Venom بازی می کند). با توجه به این موضوع، در سری فیلم های Venom شخصیت مرد عنکبوتی حضور ندارد.

فیلم ونوم در تاریح 4 اکتبر روی پرده سینما قرار می گیرد. این فیلم با بودجه 100 میلیون دلاری تولید شده و روبن فلیشر کارگردانی آن را بر عهده داشته است. در فیلم ونوم بازیگرانی مانند تام هاردی، میشل ویلیامز و ریز احمد به ایفای نقش می پردازند. انتظار می رود این فیلم به فروش بالایی در بازارهای جهانی دست پیدا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال