افراد بی‌صلاحیت سینما را به انحطاط کشیده‌اند


 افراد بی‌صلاحیت سینما را به انحطاط کشیده‌اند

کارگردان سریال «هوش سیاه» گفت: ورود وابستگان به قدرت های سیاسی و اقتصادی، باعث انحطاط سینما شده است. ]]>

افراد بی‌صلاحیت سینما را به انحطاط کشیده‌اند
کارگردان سریال «هوش سیاه» گفت: ورود وابستگان به قدرت های سیاسی و اقتصادی، باعث انحطاط سینما شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

 افراد بی‌صلاحیت سینما را به انحطاط کشیده‌اند

مسعود آب پرور گفت: متأسفانه مدت هاست شاهد مناسبات نادرست در سینما هستیم؛ آدم‌هایی که تابع قدرت‌های اقتصادی و سیاسی هستند بدون داشتن صلاحیت به حوزه فرهنگ و هنر و به خصوص سینما ورود پیدا کرده و این حوزه را به انحطاط کشانده‌اند.

وی افزود: این قبیل افراد عموما با انگیزه‌های شخصی مانند گرفتن عکس یادگاری با هنرپیشگان معروف سینما و یا تجربه یک کار هیجان انگیز وارد سینما می‌شوند و اصلا بازگشت پول‌شان برایشان هیچ‌گونه اهمیتی ندارد چرا که این پول‌هایی که به زعم اهالی سینما کلان محسوب می‌شود برای آنها پول خرد است و اصلاً برایشان ارزشی ندارد که بخواهند دنبال اصل و یا بازدهی و سودآوری پول شان باشند!

آب پرور تصریح کرد: این افراد وارد سینما شده و آداب جدیدی را به جای مناسبات قبلی که در سینما حاکم بوده ایجاد می‌کنند و بعد پی کار دیگری می‌روند؛ ورود آنها باعث به هم ریختگی و آشفتگی سینما می‌شود و آنقدر مناسبات را به هم می‌ریزند که دیگر تهیه‌کنندگان و فیلمسازان قدیمی و کهنه‌کار سینما نمی‌توانند کار و فعالیتی داشته باشند.

این کارگردان خاطرنشان کرد: یکی از دلایل افزایش هنگفت دستمزدهای بازیگران سینما همین افراد هستند و متأسفانه هیچ‌گونه اقدامی هم علیه آنها صورت نمی‌گیرد.منبع:فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید