همایش اربعین، توطئه های آمریکا و اسرائیل را خنثی می کند


همایش اربعین، توطئه های آمریکا و اسرائیل را خنثی می کند

رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی: آمریکایی‌ها چند سال پیش مامور شدند، طرحی را در عراق نهادینه کنند؛ طرحی که طبق آن ایران دستش از عراق قطع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌ الاسلام علی کریمیان رییس اتحادیه رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی در همایش «یاوران رسانه‌ای اربعین» که امروز (چهارشنبه 18 مهر) با حضور مسوولان ستاد اربعین و مدیران صدا و سیما در سالن وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: کارهای حضرت زینب (س) در کربلا پیام رسانی عاشورا بود و اگر زحمات ایشان نبود، تاریخ عاشورا ماندگار نمی‌شد و دوستان خبرنگار هم افتخار این را دارند که پیام رسان کربلا باشند.
وی گفت: آمریکایی‌ها چند سال پیش مامور شدند، طرحی را در عراق نهادینه کنند؛ طرحی که طبق آن قرار بود، ایران دستش از عراق قطع شود و ارتباطات عرب‌ها با عراق افزایش پیدا کند؛ لذا آمریکا و اسرائیل برای اجرای این طرح، تمام توانمندی خود را به کار گرفتند.
کریمیان اظهار کرد: اربعین همایش بزرگی است که ملت ایران و عراق را با هم عجین می‌کند و تا حد بسیار زیادی طرح آمریکا و اسرائیل با این همایش بین‌المللی خنثی می‌شود و نقش رسانه ‌ها در این زمینه نیز بسیار حائز اهمیت است.
وی به خبرنگاران توصیه کرد ، مصاحبه‌های مردمی را در مسیر فراموش نکنند، بیشتر مردم را مبنی قرار دهند تا مسئولان و به جای بحث‌های سیاسی کاذب، روی تولید محتوای عاشورایی در این همایش بزرگ تمرکز کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند