بررسی الگو‌های جهانی برای طراحی لباس فرم مدارس/ نظارت بر عملکرد سرویس مدارس


بررسی الگو‌های جهانی برای طراحی لباس فرم مدارس/ نظارت بر عملکرد سرویس مدارس

مدیر کل دفتر انجمن اولیا و مربیان گفت: ‌در حال بررسی اطلاعات مناسب برای تهیه الگوی لباس فرم مدارس برای سال تحصیلی آینده هستیم.

بررسی الگو‌های جهانی برای طراحی لباس فرم مدارس/ نظارت بر عملکرد سرویس مدارس

نورعلی عباس‌پور مدیر کل دفتر انجمن اولیا و مربیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره طراحی لباس فرم دانش‌آموزی برای سال تحصیلی آینده اظهار کرد: در حال شناسایی نهادهای مرتبط با طراحی و دوخت لباس‌های دانش‌آموزی هستیم تا با کمک آنها از منظر کارشناسی،‌ زیبایی‌شناسی و ساماندهی کار اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: بعد از بررسی‌های کارشناسی مطالعات انجام شده در سطح بین المللی،‌کاررا به صورت بومی در آورده و متناسب با شرایط محیطی هر منطقه و اقتضائات، طراحی لباس فرم را در دستور کار قرار خواهیم داد.

مدیر کل دفتر انجمن اولیا و مربیان با اشاره به اینکه دیدگاه‌های مختلفی برای طراحی و دوخت لباس فرم مدارس وجود دارد، بیان کرد: برخی به تنوع لباس فرم و برخی به یکسان بودن لباس ها اعتقاد دارند که برای دستیابی به بهترین نتیجه باید روش‌های علمی ونظام‌مند را در نظر بگیریم.

عباس‌پور تصریح کرد: امسال در حال جمع‌آوری اطلاعات هستیم تا با توجه به یافته‌های کسب شده طراحی لباس فرم مدارس برای سال تحصیلی بعدی در دستور کار داشته باشیم.

وی درباره ساماندهی سرویس مدارس بیان کرد:‌ در بحث نظارتی با توجه به شیوه نامه تهیه شده برای سرویس مدارس کار نظارت را به سازمان دانش آموزی محول می کنیم.

مدیر کل دفتر انجمن اولیا و مربیان بیان کرد:‌ تعهدات به گونه‌ای که چارچوب و شاخص ارزیابی عملکرد را انجمن اولیا و مربیان تهیه می کند و مدیریت کلان کار در استان‌ها با کارگروه ماده 18 است که رئیس آموزش و پرورش شهرستان رئیس آن خواهد بود.

انتهای پیام/

تلاش برای طراحی لباس فرم دانش آموزی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...