تریلر فیلم Bird Box با بازی ساندرا بولاک منتشر شد


تریلر فیلم Bird Box با بازی ساندرا بولاک منتشر شد

اولین تریلر از فیلم Bird Box، روایتی آخرالزمانی و هیجان انگیز با بازی ساندرا بولاک و سارا پالسون، بر اساس رمانی به همین نام منتشر شد. «سوزان بیور» (Susanne Bier) قصد دارد تا دیدن را همانند آن‌چه جان کراسینسکی با مقوله‌ی شنیدن در فیلم A Quiet Place انجام داد، در فیلم جدیدآخرالزمانی خود یعنی Bird Box پیاده کند. این بار کارگردان سرشناس دانمارکی،...

اولین تریلر از فیلم Bird Box، روایتی آخرالزمانی و هیجان انگیز با بازی ساندرا بولاک و سارا پالسون، بر اساس رمانی به همین نام منتشر شد.

«سوزان بیور» (Susanne Bier) قصد دارد تا دیدن را همانند آن‌چه جان کراسینسکی با مقوله‌ی شنیدن در فیلم A Quiet Place انجام داد، در فیلم جدیدآخرالزمانی خود یعنی Bird Box پیاده کند. این بار کارگردان سرشناس دانمارکی، بیور، سراغ رمان معروف «جاش ملرمن» (Josh Malerman) با همین نام رفته که دنیا را در تسخیر شیطانی اهریمنی تصور کرده که تنها با نیم‌نگاهی مردم را درگیر خودش می‌کند.

خلاصه داستان فیلم Bird Box:

نیرویی مرموز جمعیت جهان را مورد حمله قرار داده و تلفات زیادی ببار می‌آورد. نیرویی که در قالب ترسناک‌ترین کابوس شما ظاهر خواهد شد. حال از یک چیز می‌توان مطمئن بود، اگر نگاهی به ‌آن داشته باشید، جان خود را از دست خواهید گرفت. شخصیت اصلی فیلم، مالوری، در مواجه با ناشناخته‌ها، در مسیر رویارویی با عشق، امید و شروعی تازه قرار می‌گیرد. با پشت سر گذاشتن مسیری مملوء از وقایع خوفناک، مالوری با دو فرزندش همواره به‌دنبال تنها مکانی است که ممکن است پناهگاهی در اختیار آن‌ها قرار دهد. در حین حمله‌ی جدی از سوی بیگانگان، شرط زنده ماندن در این سفر دو روزه با طی کردن مسیر با چشمانی بسته گره خورده است. درست شنیدید، چشمان بسته!

اریک هیزرر (Arrival) به‌عنوان فیلمنامه نویس این فیلم در نظر گرفته شده است. داستان فیلم سرنوشت مالوری بلاک، زنی همراه با دو فرزندش را به تصویر می‌کشد که در تلاش یافتن پناهگاهی افسانه‌ای بوده تا بدون ترسیدن از نگاه کردن به جهان خارج به معنای واقعی کلمه، بتواند باری دیگر به زندگی مسالمت آمیز خود بازگردد. داستان کتاب ملرمن در سه بخش مختلف روایت می‌شود:

ماجرای قبل از آن‌چه که الان «مشکل» (The Problem) نامیده می‌شود، سپس قسمتی از داستان که مالوری صاحب فرزندان خود خواهد شد، و در آخر مسیری که آن‌ها سال‌ها پس از کلی آماده سازی و تدارکات در آن قرار می‌گیرند، یعنی همان سفر برای پیداکردن پناهگاهی امن. نگاهی به اولین تریلر از فیلم Bird Box، با اشاره به ساندرا بولاک در نقش مالوری حامله و قسمتی از وقایع قبل از The Problem، نشان می‌دهد که بیور به ساختار اصلی داستان فیلم پایدار بوده است.

.namasha-embed .namasha-embed-iframe

بازیگرانی از قبیل «تروانت رود» (Trevante Rhodes)، «سارا پالسون» (Sarah Paulson)، «جکی ویور» (Jacki Weaver)، دنیل مکدونالد، لیل ریل هوای، تام هولاندر، کلسن بیکر و دیو وانگ در کنار ساندرا بولاک در این فیلم به نقش آفرینی خواهند پرداخت. ماه آینده طی مراسم AFI FEST، شاهد اکران اولیه فیلم Bird Box خواهیم بود.

شبکه‌ی نتفلیکس نیز این فیلم را در سینما‌های انتخابی و همچنین استریمینگ پلتفرم خود، در 21 دسامبر (30 آذر) به نمایش خواهد گذاشت.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تریلر فیلم Bird Box با بازی ساندرا بولاک منتشر شد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود بازی اکشن فوق العاده «فرقه نینجایی» اندروید!