عجیب‌ترین نسخه بازی سوپر ماریو منتشر شد +فیلم


عجیب‌ترین نسخه بازی سوپر ماریو منتشر شد +فیلم

نسخه بازسازی شده سوپر ماریو به نام Jelly Mario یک بازی سورئال است که تابع قوانین فیزیک نیست.

عجیب‌ترین نسخه بازی سوپر ماریو منتشر شد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برادران سوپر ماریو در ایران با نام قارچ‌خور شناخته می‌شود. این یک بازی ویدیویی به سبک سکوبازی است که توسط شرکت ژاپنی نینتندو برای کنسول‌های ان‌ای‌اس به بازار عرضه شد. بازی برادران سوپرماریو بار اول در سال ۱۹۸۵ در ژاپن و آمریکای شمالی منتشر شد. دو سال پس از آن به اروپا و استرالیا راه یافت. این بازی محبوب بیش از ۴۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته‌است. در صورتی که این بازی دارای گرافیک یا گیم‌پلی خاصی نیست تا به امروز بسیار بین کاربران محبوبیت دارد.

برادران سوپر ماریو "Super Mario Bros" یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی است که در طول تاریخ ساخته شده است. این بازی زمان زیادی از دوران کودکی ما را به خودش اختصاص داده است. به تازگی نسخه جدیدی از این بازی منتشر شده است. اما این نسخه از بازی برادران ماریو اصلا مانند آن چه قبلا دیده اید نیست.

برای بازی کردن این نسخه، مدل‌های قبلی آن را فراموش کنید. بهتر است بگوییم این نسخه از سری بازی‌های برادران ماریو درای شلختگی بیشتری نسبت به نسخه‌ها قبلی است. نام این نسخه، ماریو ژله‌ای "Jelly Mario" است. ماریو ژله‌ای به صورت رایگان در دسترس شما قرار گرفته است.

در این بازی قوانین فیزیک کمی دستکاری شده اند. البته بهتر است بگوییم قوانین فیزیک زیر سوال رفته اند. این بازی به دلیل تغییر قوانین فیزیک، کمی سخت‌تر شده است. کنترل کردن کاراکتر ماریو واقعا به آسانی گذشته نیست. البته این نسخه مانند باقی بازی‌های برادران ماریو هنوز بسیار سرگرم کننده است. شما می‌توانید این بازی را از سایت آن دانلود کنید. در ادامه فیلمی از محیط عجیب اما جذاب این بازی مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: ربات‌های انسان‌نمایی که شما را می‌ترسانند +فیلم

انتهای پیام/

بازی ماریو ژله ای جدیدترین نسخه سری بازی‌های برادران سوپر ماریو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید| چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟