ابوشریف: عمان راه را گم کرده است/ ائتلاف با رژیم صهیونیستی اشتباه است


ابوشریف: عمان راه را گم کرده است/ ائتلاف با رژیم صهیونیستی اشتباه است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران تاکید کرد: سفر نتانیاهو به عمان به نفع رژیم صهیونیستی بوده و به نظر می‌رسد عمان راه را گم کرده در حالی که می‌توانست راه بهتری را در پیش بگیرد.

ابوشریف: عمان راه را گم کرده است/ ائتلاف با رژیم صهیونیستی اشتباه است
به گزارش فانوس، ناصر ابوشریف درباره سفر نتانیاهو به عمان اظهار کرد: به نظر می‌رسد متاسفانه این اقدام بخشی از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است که نه به نفع عمان، نه کشورهای عربی و اسلامی و نه به نفع مساله فلسطین است.

وی تصریح کرد: نمی‌دانم چرا عمانی‌ها این کار را انجام دادند، این دیداری که صورت گرفت غافلگیر کننده بود، البته ممکن است به خاطر فشارهای آمریکا باشد اما در هر صورت به نفع رژیم صهیونیستی بود و عمان راه را گم کرده است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران همچنین بیان کرد: رژیم صهیونیستی یک رژیم غاصب است، در گذشته کشورهای عربی مساله تحریم‌ و «نه به صلح» و «نه به سازش» با رژیم صهیونیستی را مطرح کرده بودند، اما امروز متاسفانه تمام این «نه‌ها» به «آری» تبدیل شده و همه این‌ها به نفع رژیم صهیونیستی است.

ابوشریف خاطرنشان کرد: در واقعع این رژیم‌های عربی آمده‌اند تا کمربند امنیتی برای رژیم صهیونیستی باشند و میان رژیم صهیونیستی و ملت عرب روابط عادی برقرار کنند، اما از نظر ما این نتیجه برعکس بوده و ملت‌های منطقه از حکومت‌های خودشان بیش از پیش دور خواهند شد و نهایتا به نفع کشورهای منطقه نخواهد بود فقط به نفع رژیم صهیونیستی است.

وی در ادامه ابراز کرد: عمان می‌توانست راه‌های بهتری را در پیش بگیرد و ائتلاف‌هایی را با ایران، ترکیه و دیگر کشورها داشته باشد، اما با رژیم صهیونیستی اشتباه است؛ چرا که رژیم صهیونیستی هیچ وقت با کشورهای عربی نبوده و به نفع کشورهای عربی هم کار نخواهد کرد و همان‌طور که گفتم این کار انحراف از راه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)