اویل پرایسد: آینده قیمت نفت در آستانه دور جدید تحریم‌ها علیه ایران مبهم است


اویل پرایسد: آینده قیمت نفت در آستانه دور جدید تحریم‌ها علیه ایران مبهم است

شفقنا- در آستانه اجرایی شدن تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران، بازار نفت با تلاطم دست‌وپنجه نرم می‌کند. نفت هفته پیش رو را با برخی نوسانات و تلاطم‌ها در تجارت آغاز کرد؛ امری که نشان می‌دهد باید منتظر نشانه‌های بیشتری برای مشخص شدن این مسیر بود. سازمان اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی کرد که مجموع ذخایر مایع جهانی در سال 2018 به […]

اویل پرایسد: آینده قیمت نفت در آستانه دور جدید تحریم‌ها علیه ایران مبهم است

شفقنا- در آستانه اجرایی شدن تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران، بازار نفت با تلاطم دست‌وپنجه نرم می‌کند.

نفت هفته پیش رو را با برخی نوسانات و تلاطم‌ها در تجارت آغاز کرد؛ امری که نشان می‌دهد باید منتظر نشانه‌های بیشتری برای مشخص شدن این مسیر بود.

سازمان اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی کرد که مجموع ذخایر مایع جهانی در سال ۲۰۱۸ به طور متوسط ۲۰۰ هزار بشکه در روز افزایش خواهد یافت و پس از آن، در سال ۲۰۱۹ میلادی به میزان ۲۸۰ هزار بشکه در روز افزایش می یابد.

با وجود این، این برآورد بسیار خام‌دستانه است و عوامل بسیاری در آن نقش‌آفرینی می‌کند. در روزهای آینده، تحریم‌های آمریکا علیه ایران اجرایی خواهد شد و سازمان اطلاعات انرژی آمریکا این چنین فرض می‌کند که کسری یک میلیون بشکه در روز نفت ایران با افزایش سه میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه در روز در ماه آوریل سال جاری میلادی مرتبط است.

از این گذشته، مشخص نیست که سازمان کشورهای تولیدکننده نفت (اوپک) چگونه به این کسری تولید واکنش نشان خواهد داد.

به گزارش ایلنا، در این بین، سازمان اطلاعات انرژی آمریکا معتقد است که تولید نفت آمریکا در سال آینده میلادی یک میلیون بشکه در روز افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند