تماشا کنید: 20 دقیقه نمایش هیجان انگیز از بازی Anthem


تماشا کنید: 20 دقیقه نمایش هیجان انگیز از بازی Anthem

به تازگی نمایش هیجان انگیز و فوق‌العاده‌ای از بازی Anthem منتشر شده است که شناخت خوبی از بازی جدید استودیوی بایوور (Bioware) به ما می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید. یکی از بهترین نمایش‌ها در رویداد E3 2018، نمایش بازی Anthem بود که توانست نظر بازی‌بازان را به خود جلب کند. با این که این عنوان در همان زمان تبدیل به...

به تازگی نمایش هیجان انگیز و فوق‌العاده‌ای از بازی Anthem منتشر شده است که شناخت خوبی از بازی جدید استودیوی بایوور (Bioware) به ما می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با وب‌سایت گیمشات همراه باشید.

یکی از بهترین نمایش‌ها در رویداد E3 2018، نمایش بازی Anthem بود که توانست نظر بازی‌بازان را به خود جلب کند. با این که این عنوان در همان زمان تبدیل به یکی از بازی‌های مورد انتظار پیش رو شد، اما الکترونیک آرتس و بایوور، تا به حال بازی را به شکل کامل و مناسبی به بازی بازان نشان نداده‌ و نمایش خاصی را از آن منتشر نکرده‌اند. حال، استودیوی سازنده بازی Anthem، یعنی استودیوی بایوور، به تازگی قول داده که به زودی بیشتر از این بازی نمایش دهد. طی رویداد هفته بازی پاریس یا Paris Games Week 2018، تقریبا 20 دقیقه از گیم‌پلی بازی Anthem به نمایش گذاشته شد و استودیوی بایوور، از بازی شوتر جهان اشتراکی خود بیشتر به بازی‌بازان نشان داد که البته بسیار خوب و عالی به نظر می‌رسد.

اگر از بازی Anthem خوشتان آمده و به آن امیدوار هستید، باید بگویم که این نمایش گیم‌پلی از بازی به شدت شما را هیجان زده خواهد کرد. در این نمایش، یکی از مراحل بازی را مشاهده می‌کنیم که پر از مبارزه و حرکت های سریع است. به نظر می‌آید که تجربه بازی با لباس‌های Exo و حرکت با آن ها در نقشه و در هنگام مبارزه، بسیار جالب و هیجان انگیز باشد. در این نمایش، حرکات تاثیر گذاری با این لباس‌ها انجام می‌شود. برروی نمایش گیم‌پلی بازی Anthem، سازندگان بازی نیز برروی آن توضیحاتی را ارایه می‌کند. این توضیحات سازندگان، اطلاعات بسیار خوب و مفیدی از طراحی و ساخت شخصیت ها، قابلیت‌های آن ها و موارد دیگر به ما می‌دهند. شما عزیزان می‌توانید نمایش 20 دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Anthem را در زیر مشاهده نمایید که به صورت استریم شده است. توجه داشته باشید که نمایش بازی مربوط به مرحله آلفا است و ممکن است محصول نهایی متفاوت باشد.

.namasha-embed .namasha-embed-iframe

این طور که استودیوی بایوور وعده داده، باید به زودی شاهد نمایش های بیشتری از بازی Anthem باشیم. چند روز پیش بود که Ben Irving و Mike Gamble از استودیوی بایوور تایید کردند که در ماه نوامبر سال جاری نیز قرار است یک پخش زنده یا لایو استریم برگزار شده و باز هم از بازی Anthem گیم‌پلی تماشا نماییم.

بازی Anthem در تاریخ 22 ماه فوریه سال 2019 برای پلتفرم های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد بازی Anthem و نمایش گیم‌پلی این عنوان چیست؟
' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: 20 دقیقه نمایش هیجان انگیز از بازی Anthem

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود Samorost 3 بازی ماجراجویی ساموروست 3