کارگردان فیلم Mad Max: Fury Road از Warner Bros شکایت کرد


کارگردان فیلم Mad Max: Fury Road از Warner Bros شکایت کرد

کارگردان فیلم Mad Max: Fury Road به خاطر عدم پایبندی کمپانی Warner Bros به بخش مالی قرار دادشان، از این کمپانی شکایت کرد تا شاید اینگونه بتواند حقوق کامل خود را دریافت کند.  کارگردان «مد مکس: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road)، «جورج میلر» (George Miller)، از کمپانی «وارنر بروز» (Warner Bros) به خاطر...

کارگردان فیلم Mad Max: Fury Road به خاطر عدم پایبندی کمپانی Warner Bros به بخش مالی قرار دادشان، از این کمپانی شکایت کرد تا شاید اینگونه بتواند حقوق کامل خود را دریافت کند.

کارگردان «مد مکس: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road)، «جورج میلر» (George Miller)، از کمپانی «وارنر بروز» (Warner Bros) به خاطر درآمد‌های پرداخت نشده شکایت کرد. این فیلم با وجود تاخیر‌های متعدد در ساختش، در جهان به فروشی بیش از ۳۷۸ میلیون دلار و نظر بسیار مثبت منتقدان دست پیدا کرد و شش جایزه به دست آورد. تعجبی ندارد که میلر دوست داشته باشد فیلم‌های دیگری، از جمله فیلم «خشم» (Furiosa) با بازی «چارلیز ترون» (Charlize Theron)، از این سری بسازد. اما با شرایط پیش آمده در رابطه با کمپانی Warner Bros تصمیمات آینده مشخص نیست.

علی رغم فروش کل این فیلم در باکس آفیس، Fury Road حدود 200 میلیون دلار در حین تولید و مارکتینگ و توزیع خرج کرده‌است. برای تولید فیلم Mad Max: Fury Road به چیزی حدود 150 میلیون دلار نیاز بود اما گویا میزان هزینه‌ها به 157 میلیون رسیده و این اتفاق به خاطر پاداشی است که قرار بود Warner Bros به کمپانی تولید «کندی میلر میشل» (Kennedy Miller Mitchell) بدهد. میلر از Warner Bros به خاطر بدهی‌هایی که برایش به وجود آمده، شکایت کرد.

The Sydney Morning Herald در یک گزارش، خبر از این می‌دهد که جورج میلر از Warner Bros بر سر هفت میلیون دلار پول پرداخت نشده به شرکت تولیدی‌اش، Kennedy Miller Mitchell، شکایت می‌کند. این شکایت در دیوان عالی ویلز جنوبی جدید مطرح شده است که شرکت Kennedy Miller Mitchell در آنجا قرار دارد و شکایت درباره‌ی این موضوع است که آیا تقصیر Warner Bros یا میلر بود که باعث شد از حد بودجه بگذرند.

همچنین، Kennedy Miller Mitchell ادعا می‌کند که Warner Bros قرار بود ابتدا بودجه لازم را در اختیار آن‌ها قرار دهد. Warner Bros به صورت خلاصه فعلا فقط این ادعا را رد کرده و گفته با این ادعا سخت مخالفت خواهد کرد. بررسی این پرونده در دادگاه استرالیا ادامه پیدا خواهد کرد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
کارگردان فیلم Mad Max: Fury Road از Warner Bros شکایت کرد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شرکت Koei Tecmo از بازی Nioh 2 و عناوین دیگر می‌گوید