آشکده کندوان جاده چالوس


آشکده کندوان جاده چالوس یک پاتوق دیگر در جاده چالوس حوالی تونل کندوان است. تونل کندوان در زمستان از سردترین نقطه‌های جاده چالوس است که به همین دلیل آش فروشی‌هایی از قدیم در اطراف آن شکل گرفته. اما به تدریج آنقدر طرفداران این غذا در کندوان زیاد شدند که حالا آش فروشی‌ها پاتوق مسافران شمالی […] نوشته آشکده کندوان جاده چالوس اولین بار در جاهای دیدنی...

آشکده کندوان جاده چالوس یک پاتوق دیگر در جاده چالوس حوالی تونل کندوان است. تونل کندوان در زمستان از سردترین نقطه‌های جاده چالوس است که به همین دلیل آش فروشی‌هایی از قدیم در اطراف آن شکل گرفته. اما به تدریج آنقدر طرفداران این غذا در کندوان زیاد شدند که حالا آش فروشی‌ها پاتوق مسافران شمالی هستند و در تابستان و زمستان فعالیت می‌کنند.آش رشته از معروف ترین آش های ایرانی می باشد. آش رشته یکی از معروف ترین و متداول ترین آش های کشور ماست که در کشورهای همسایه نیز با کمی تفاوت طبخ می شود.
در آشکده های ی کندوان لذت چشیدن آش ها و حلیم و سوپ از آن شماست.
خوشمزه ترین انواع آش و غذاهای سنتی … طعمی به یاد ماندنی از گذشته های دور در بهترین آشکده های شمال ایران منتظر شما هستیم.
در آشکده کندوان جاده چالوس از مواد غذایی با کیفیت استفاده می شود که به صورت روزانه تهیه می گردد.
طعم خوش انواع آش و عدسی و سوپ و حلیم را در آشکده کندوان جاده چالوس در کنار عزیزانتان تجربه کنید و به خاطره ای تکرار نشدنی تبدیل کنید.

آشکده کندوان جاده چالوس

آشکده کندوان جاده چالوس

پربازدیدترین ها:

آشکده کندوان جاده چالوس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران/ عکس