عکس ؛ اتفاقی که باعث شد کاشیما در نیمه دوم مقابل پرسپولیس به برتری برسد


پرسپولیس و کاشیما با سیستم 442 وارد زمین شدند اما با این تفاوت که ژاپنی ها در خط هافبک سیستم خطی داشتند و تیم ایران با شکل لوزی آرایش شده بود. تا اواسط نیمه نخست این پرسپولیس بود که بازی را در دست داشت و روی دروازه کاشیما حمله می کرد اما در ادامه قرمزها بازی را در دست گرفتند و با کنترل حملات پرسپولیس، رفته رفته به دروازه این تیم نزدیک شدند. حالا...

عکس ؛ اتفاقی که باعث شد کاشیما در نیمه دوم مقابل پرسپولیس به برتری برسد

کاشیما و بازی با 4 مهاجم در نیمه دوم!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۱۰
عکس ؛ اتفاقی که باعث شد کاشیما در نیمه دوم مقابل پرسپولیس به برتری برسد

تیم کاشیما آنتلرز بازی مقابل پرسپولیس را با ۲ مهاجم آغاز کرد اما در ادامه هافبک های این تیم بسیار نزدیک به خط حمله بودند و در قامت مهاجم ظاهر شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس و کاشیما با سیستم ۴۴۲ وارد زمین شدند اما با این تفاوت که ژاپنی ها در خط هافبک سیستم خطی داشتند و تیم ایران با شکل لوزی آرایش شده بود. تا اواسط نیمه نخست این پرسپولیس بود که بازی را در دست داشت و روی دروازه کاشیما حمله می کرد اما در ادامه قرمزها بازی را در دست گرفتند و با کنترل حملات پرسپولیس، رفته رفته به دروازه این تیم نزدیک شدند.

حالا آنالیزها نشان می دهند تیم کاشیما آنتلرز شکل بسیار هجومی تری داشته و حتی در بسیاری از دقایق با ۴ مهاجم بازی می کرد. شما دوی و هیروکی نزدیک به سرجینیو و یوما سوزوکی بودند و تلاش می کردند با ایجاد برتری نفری روی دروازه پرسپولیس خطرساز شوند.

همچنین دفاع راست کاشیما یعنی دایگو نیشی که روی گل اول هم تاثیر گذار بود، بیشتر لحظات مسابقه را در نیمه زمین پرسپولیس سپری کرد اما قرمزها نتوانستند از جای خالی او در زمین آنتلرز استفاده کنند.

سیستم لوزی تیم پرسپولیس هم اگر چه در دایره میانی میدان برتری نفری را به پرسپولیس می داد اما توان این تیم در کناره ها را کم می کرد.

عکس ؛ اتفاقی که باعث شد کاشیما در نیمه دوم مقابل پرسپولیس به برتری برسد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی