رشد 35 درصدی گردشگری کرمانشاه در ایام اربعین


رشد 35 درصدی گردشگری کرمانشاه در ایام اربعین

معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: زائرین اربعین حسینی استقبال خوبی از جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه داشتند.


کیکاوس جلیلیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، بااعلام این خبر اظهارکرد: در دو هفته اخیر نسب به مشابه دو هفته ماقبل آن شاهد رشد 35 درصدی آمار گردشگری استان بودیم.

وی افزود: در این مدت شماری از زائرین اربعین حسینی پس از بازگشت از این حماسه باشکوه بازدیدی از تکیه ها و بناهای تاریخی استان بویژه بناهای در مسیر زائرین همچون تاق بستان، بیستون و تکیه معاون الملک داشتند.

معاون گردشگری استان یادآورشد: از حدود چندماه پیش برنامه ریزی های مدونی را انجام دادیم تا بتوانیم از ظرفیت اربعین برای معرفی ظرفیت های گردشگری استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: در این راستا، در کنار اکثر موکب هایی که در مسیر زائرین اربعین حسینی در استان برپا شده بودند، زمینه ای را فراهم کردیم تا توزیع نقشه استان و معرفی اماکن اقامتی، پذیرایی و گردشگری را داشته باشیم.

جلیلیان عنوان کرد: همچنین در این مدت به استثنای هتل ها و مسافرخانه های شهرستان قصرشیرین، رشد 20 درصدی اسکان مسافرین را در مراکز اقامتی استان خصوصا در مسافرخانه ها داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: افزایش آمار بازدید از اماکن تاریخی و اسکان در مراکز اقامتی استان این نوید را می دهد که بتوانیم در سالهای آینده با برنامه ریزی های منسجم و گسترده تری از ظرفیت اربعین حسینی برای معرفی بیشتر کرمانشاه استفاده کنیم.


انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

4000 نیروی پلیس امنیت مردم در تعطیلات نوروز را تامین می‌کنند