برزیل 1-0 کامرون؛ پرواز قناری


برزیل 1-0 کامرون؛ پرواز قناری

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com)- در یک بازی دوستانه دو تیم فوتبال برزیل و کامرون در کشور انگلیس به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با حساب 1 بر 0 به سود برزیل به پایان رسید اما نکته مهم این بازی...

طرفداری- در یک بازی دوستانه دو تیم فوتبال برزیل و کامرون در کشور انگلیس به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با حساب 1 بر 0 به سود برزیل به پایان رسید اما نکته مهم این بازی مصدومیت نیمار در همان دقایق نخست بازی بود.

این بازی در ورزشگاه MK DONS برگزار شد.

برزیل 1-0 کامرون؛ پرواز قناری

گزارش بازی

برزیلی ها بازی را خوب آغاز کردند و در همان 10 دقیقه نخست بازی برتری خود را به حریف آفریقایی نشان دادند. پس از مصدومیت نیمار، برزیل کمی آرام گرفت اما پس از دقایقی با ضربه فیرمینو اولین خطر را پس از بیرون رفتن نیمار ایجاد کردند. تا دقیقه 35 بازی موقعیت خطرناک دیگری نداشت تا اینکه کامرونی ها یک فرصت خوب را از دست دادند. در دقایق پایانی نیمه اول نیز برزیل و فیرمینو به شدت دروازه حریف را تهدید کردند و در نهایت نیز به گل رسیدند.

تیم برزیل نیمه دوم را هم مثل نیمه اول هجومی آغاز کرد. 10 دقیقه از نیمه گذشته بود که بازی جذاب شد، ابتدا کامرون و سپس ژسوس یک فرصت عالی را از دست دادند. از دقیقه 60 به بعد این برزیل بود که فرم خوب تیمی خود را نشان داد. حرکات متعدد بازیکنان برزیل سبب شد تا غیبت نیمار اصلا به چشم نیاید. تا دقیقه 80 موقعیت خیلی جدی ایجاد نشد اما برزیل تیم برتر زمین بود. برزیل در دقایق پایانی نیز چند حمله انجام داد و کامرون نیز یک فرصت عالی را در ثانیه های پایانی از دست داد تا در نهایت این بازی با همان تک گل به پایان برسد.

شرح گل

دقیقه 45 - ریچارلیسون؛ ضربه سر قدرتمند ریچارلیسون از حوالی نقطه پنالتی به گوشه دروازه کامرون رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...