شفیعی: مسابقات آسیایی توکیو رویداد بسیار مهمی برای ژیمناستیک است


ملی پوش ژیمناستیک گفت: مسابقه مهمی که در پیش رو داریم مسابقات مردان آسیا در توکیو است که اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود.

شفیعی: مسابقات آسیایی توکیو رویداد بسیار مهمی برای ژیمناستیک است

محمد شفیعی ملی پوش ژیمناستیک درگفت و گو با خبرنگار پایه وآبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در معرفی خود گفت: 18 سال سن دارم و اهل استان تهران هستم. در بارفیکس و پرش خرک فعالیت می کنم. حدود یک سال است به رده بزرگسالان آمدم و دراین رده، سال گذشته در جام جهانی باکو شرکت کردم. سطح رقابت ها بسیار بالا بود به همین دلیل در بارفیکس دوازدهم شدم. زمانی هم که در رده جوانان حضور داشتم به دلیل تصادفی که داشتم نتوانستم درهیچ مسابقه برون مرزی شرکت کنم.

او درباره چگونگی حضورش در تیم ملی بزرگسالان بیان کرد: من در مسابقات قهرمانی کشور جز سه نفربرتر بودم به همین دلیل به تیم ملی برزرگسالان دعوت شدم.

شفیعی درباره مسابقات پیش روی خود اظهار کرد: من و محمد رضا خسرونژاد ماه آینده در مسابقاتی در روسیه حضورپیدا می کنیم و هر دو در شش وسیله به میدان می رویم. با نظرسرمربی تیم ملی من و خسرونژاد برای این رقابت ها انتخاب شدیم. مسابقه مهمی که در پیش رو داریم مسابقات مردان آسیا در توکیو است که اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.

ملی پوش ژیمناستیک درباره فرسودگی لوازم ژیمناستیک در کمپ تمرینی تیم ملی تصریح کرد: متاسفانه سال هاست حتی یک دست کامل از لوازم ژیمناستیک درایران نداریم این درحالی است که تجهیزات روز دنیا هر روز ارتقا پیدا می کند و با قبل فرق می کند.

شفیعی درباره وضعیت فعلی ژیمناستیک ادامه داد: از زمان ریاست درگاهی اردوها به صورت مستمر برگزارمی شود، تعداد اعزام ها بیشتر شده و به جوانان بها داده شده است با این شرایط جوانان به خود اعتماد کرده اند و حتی به مدال می رسند. امیدوارم توجه ها ادامه داشته باشد تا ما هم افتخارآفرینی کنیم.

بیشتر بخوانید:

فرنیا: کسب سهمیه المپیک در ژیمناستیک دور از دسترس نیست

انتهای پیام/

اظهارات شفیعی درباره ژیمناستیک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال