به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کارن خانلری نماینده ارامنه شمال تهران و عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، پیرامون عملکرد سلطانی فر در وزارت ورزش و جوانان گفت : به صورت کلی کارنامه سلطانی فر را در ورزش مثبت و قابل دفاع ارزیابی می کنم، بنده معتقدم اولین و مهم‌ترین عامل موفقیت همدلی است که بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ایجاد شد و تعامل سلطانی‌فر و صالحی امیری باعث شده چرخ موفقیت ورزش به تندی در حرکت باشد. ورزش کشور در چند سال اخیر یکی از بهترین ادوار خود را سپری می‌کند و نتایجی که در این مدت به دست آمده نشان می‌دهد که عملکرد مدیریتی در ورزش ما مثبت بوده است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه افزود: تیم فوتبال ایران در جام جهانی روسیه عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و باعث شد شادی به جامعه تزریق شود. مهم‌تر اینکه کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا نتایجی را به دست آورد که برای اکثر رشته‌ها قابل قبول بود در واترپلو ،شمشیر بازی و تنیس روی میز در حالی به مدال دست پیدا کردیم که بیش از چهار دهه از انجام آن ناتوان بودیم و همچنین برای اولین بار در تاریخ در پارا المپیک به کسب عنوان سومی دست یافتیم.
نماینده ارامنه در ادامه اظهار داشت: مشخصا در مورد عملکرد وزارت ورزش و جوانان در رابطه جامعه ارامنه نیز باید بگویم که وزیر ورزش و جوانان علاوه بر مساعدات مالی به باشگاه فرهنگی ورزشی "آرارات" که در شرف پرداخت است، در موضوع حفظ و تملک مجموعه ورزشی فرهنگی "رافی" نیز نهایت همکاری و همفکری را داشته اند که جا دارد از زحمات جناب آقای گل محمدی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران هم قدردانی نمایم.