28 سالن ورزشی و 3 زمین چمن را در اختیار زلزله زدگان قرار دادیم


28 سالن ورزشی و 3 زمین چمن را در اختیار زلزله زدگان قرار دادیم

‌مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: 28 سالن سرپوشیده ورزشی و سه زمین چمن را برای اسکان زلزله زدگان آماده و در اختیار آنان قرار دادیم.

‌صابر رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا‌، با اشاره به وقوع زلزله 6.4 ریشتری شامگاه دیروز(4 آذر) در سرپلذهاب، اظهارکرد: در پی وقوع این زلزله 28 سالن سرپوشیده ورزشی و سه زمین چمن در شهرستان های گیلانغرب، سرپلذهاب و قصرشیرین را به اسکان زلزله زدگان اختصاص دادیم.


وی با بیان اینکه این زلزله آسیب هایی به اماکن و زیرساخت های ورزشی مناطق زلزله زده کرمانشاه وارد کرد، افزود: درحال حاضر کار ارزیابی و برآورد میزان خسارت وارد شده توسط کارشناسان اداره کل ورزش در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه به زلزله 21 آبان سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این زلزله برخی از زیرساخت های ورزشی 9 شهرستان استان دچار آسیب شد که تاکنون 17.5 میلیارد تومان را برای بازسازی و تعمیر آنها جذب کرده ایم.

رحیمی باتاکید براینکه این میزان اعتبار افزایش خواهد یافت، یادآور شد: علاوه بر این، طبق موافقت استاندار کرمانشاه حدود چهار و نیم میلیارد تومان اعتبار به پروژه های ورزشی روباز سه شهرستان سرپلذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی اختصاص یافته است.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل