سردار مومنی: بسیج، فرمول همه جانبه دفاع است


سردار مومنی: بسیج، فرمول همه جانبه دفاع است

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: بسیج، فرمول همه جانبه دفاع است. بسیج، نیروی کارامد در همه موضوعات است؛ این یادگار حضرت امام (ره) است.

خبرگزاری مهر: سردار اسکندر مومنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر، در مراسم انعقاد تفاهم نامه سازمان بسیج مستضعفین و ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: امام خمینی (ره) بسیج و نیرو‌های مردمی را راه اندازی کرد و فرمودند: باید بدانیم که چگونه دفاع کنیم؛ لذا بسیج، فرمول همه جانبه دفاع است. بسیج، نیروی کارامد در همه موضوعات است؛ این یادگار حضرت امام (ره) است.

وی افزود: این تفاهم‌نامه، پایان کار نیست بلکه آغاز فعالیت و جهادی جدید است. آسیب‌های اجتماعی، یکی از مسائل مهم از دیدگاه رهبر انقلاب است.

سردار مومنی تاکید کرد: امروز، مواد مخدر منشا بسیاری از آسیب هاست. ۵۵ درصد طلاق ها، ۷۰ درصد زندانی‌ها و بسیاری از قتل‌ها و سرقت‌ها از مواد مخدر نشات می‌گیرد.

وی گفت: این طرح در ۱۰ استان با ۴ هزار ظرفیت آغاز خواهد شد و برای صیانت و درمان معتادین تا بهبودی، اقدامات مناسبی انجام می‌شود.

سردار مومنی اظهار داشت: همه نهادها، سازمان‌ها و مردم باید در این زمینه کار کنند. بسیج و سپاه نیز در این عرصه که مورد تاکید رهبری است، حضور خواهند داشت و اقدامات گسترده‌ای انجام می‌دهیم.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد: برای مقابله با مواد مخدر از داخل شهر گرفته تا مرز‌های ایران باید پیشگیری و مقابله صورت بگیرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ثبت احوال از کاهشی شدن «طلاق» در کشور خبر داد