نکونام و کریمی بالاخره صلح کردند


نکونام و کریمی بالاخره صلح کردند

دو تیم نساجی و سپیدرود رشت در دیداری بسیار جذاب و پر حادثه به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند. از هفته چهاردهم لیگ برتر تیم نساجی مازندران در آخرین بازی خانگی خود در نیم فصل اول مسابقات به مصاف سپیدرود رشت رفته و به دنبال حفظ روند صعودی چند هفته اخیر خود است. شاگردان نکونام از دو بازی اخیر خود چهار امتیاز به دست آورده و از انتهای جدول جدا شده‌اند....

نکونام و کریمی بالاخره صلح کردند

لیگ برتر خلیج فارس؛ نساجی مازندران 2 - سپیدرود رشت 2
نویسنده : ParsFootball.com Agency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۳
نکونام و کریمی بالاخره صلح کردند

دو تیم به تساوی رضایت دادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو تیم نساجی و سپیدرود رشت در دیداری بسیار جذاب و پر حادثه به نتیجه تساوی ۲-۲ رضایت دادند.

از هفته چهاردهم لیگ برتر تیم نساجی مازندران در آخرین بازی خانگی خود در نیم فصل اول مسابقات به مصاف سپیدرود رشت رفته و به دنبال حفظ روند صعودی چند هفته اخیر خود است. شاگردان نکونام از دو بازی اخیر خود چهار امتیاز به دست آورده و از انتهای جدول جدا شده‌اند. اما سپیدرودی‌ها با شکست در دیدار شش امتیازی برابر نفت مسجدسلیمان باز هم در منطقه خطر قرار گرفته‌اند و هدفشان کسب هر سه امتیاز این مسابقه حساس است.

نساجی مازندران:

حامد لک، جورجی گولیسیانی، فرشاد فرجی، مهرداد عبدی، حمیدرضا دیوسالار، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک، علی اصغر آشوری (دقیقه ۷۳- شاهین مجیدی)، سجاد عاشوری، امید سینک و محمد عباس‌زاده (دقیقه ۳۹: محمد مهدی نظری (دقیقه ۶۲: رحمان جعفری))

سرمربی: جواد نکونام

سپیدرود رشت:

کوروش ملکی، حسین کعبی ( دقیقه ۴۲: میلاد قربانزاده)، میلاد شیخ سلیمانی، میثم تهیدست، امین جوادی مقدم، محمدرضا مهدوی، علی عباسی (۶۶: علیرضا عزت کرامت)، مهرداد بایرامی (۴۶: یعقوب کریمی)، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی و محمد غلامی

سرمربی: علی کریمی

شرح گل:

دقیقه ۴۴: نساجی ۱ – سپیدرود ۰ (محمد مهدی نظری): یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه برای نساجی به دست آمد که امید سینک آن را به زیبایی به سمت دروازه شلیک کرد و با دفع ناقص ملکی همراه شد. در ادامه محمدمهدی نظری از شلوغی محوطه جریمه استفاده کرد و با ضربه سر گل اول را برای تیمش به ثمر رساند.

دقیقه ۵۶- نساجی ۱-۱ سپیدرود (محمد غلامی): مهاجم با تجربه سپیدرود با ارسال پاس در عمقی نزهتی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن توسط دیوسالار در محوطه جریمه سرنگون شد و پنالتی برای سپیدرود به دست آمد. در ادامه محمد غلامی با ضربه‌ای فنی نتیجه را به تساوی کشاند.

دقیقه ۷۰: نساجی ۱-۲ سپیدرود رشت (میلاد شیخ سلیمانی)- سپیدرودی‌ها از سمت راست چپ صاحب یک کرنر شدند و یعقوب کریمی آن را به محوطه جریمه ارسال کرد و میلاد شیخ سلیمانی با استفاده از شلوغی محوطه جریمه و با شلیک شوتی سرکش گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند.

دقیقه ۷۸- نساجی ۲-۲ سپیدرود (مهرداد عبدی): امید سینک از سمت راست ارسالی را به محوطه جریمه انجام داد که با ضربه سر فرشاد فرجی همراه شد و در ادامه مهرداد عبدی با ضربه آکروباتیک زیبا گل دوم را برای نساجی به ثمر رساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل