لیست سیاه استقلال در فصل نقل و انتقالات


به نظر می‌رسد در فصل نقل و انتقالات تغییر و تحولات زیادی در استقلال به وجود بیاید. به گزارش آنا، استقلال در فصل نقل و انتقالات با تغییرات زیادی همراه است. به نظر می‌رسد تعدادی از بازیکنان که در نیم‌‌فصل اول نتوانستند رضایت کادر فنی و...

به نظر می‌رسد در فصل نقل و انتقالات تغییر و تحولات زیادی در استقلال به وجود بیاید.

به گزارش آنا، استقلال در فصل نقل و انتقالات با تغییرات زیادی همراه است. به نظر می‌رسد تعدادی از بازیکنان که در نیم‌‌فصل اول نتوانستند رضایت کادر فنی و باشگاه استقلال را جلب کنند باید در نیم‌فصل جای خود را به بازیکنان دیگری بدهند.

البته زمزمه‌های حضور بازیکنان خارجی استقلال در لیست خروج مطرح است، اما باشگاه و سرمربی تیم تاکنون به آن واکنشی نشان ندادند. نیومایر و الحاجی گرو دو بازیکن خارجی استقلال هستند که در این فصل عملکرد قابل قبولی از خود ارائه ندادند. البته برخی بازیکنان داخلی هم قرار است در نیم‌‌فصل دوم به استقلال اضافه شوند. محسن کریمی، داریوش شجاعیان و مرتضی آقاخان سه بازیکنی هستند که نامشان برای حضور در جمع ‌آبی‌پوشان مطرح است.

غیر از بازیکنان، کادرفنی استقلال هم با تغییر و تحولات همراه است، باشگاه به دنبال جذب یک دستیار برای شفر است و این موضوع را هم فتحی مدیرعامل استقلال تأیید کرده است، اما به نظر می‌رسد دستیار شفر، ایرانی خواهد بود، چراکه‌ این مربی با جذب دستیار خارجی موافقت نکرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات