سایت مجمع قاریان کرمان از جامع‌ترین سایت‌های آموزشی حوزه قرآن است


سایت مجمع قاریان کرمان از جامع‌ترین سایت‌های آموزشی حوزه قرآن است

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون انفورماتیک مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان گفت: سایت جدید آموزشی مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان یکی از جامع‌ترین سایت‌های آموزشی حوزه قرآن در کشور است.

سایت مجمع قاریان کرمان از جامع‌ترین سایت‌های آموزشی حوزه قرآن است

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان، ملک‌قاسمی، معاون انفورماتیک مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان امروز یکشنبه، 11 آذر ضمن بیان این مطلب قابلیت اصلی سایت جدید را توان مدیریت مراکز، قرآن‌آموزان و اساتید به صورت هوشمند و سیستمی دانست.
وی افزود: در کنار سایت دو اپلیکیشن موبایل ویژه اساتید و قرآن‌آموزان طراحی شده تا هم والدین در جریان پیشرفت قرآن‌آموز قرار گیرند و هم استاد فرآیند حضور و غیاب و ارائه تمرین‌های مربوط را آسان‌تر انجام دهند.
ملک‌قاسمی همچنین موارد ذیل را از ویژگی‌های برجسته سایت جدید دانست؛ ثبت نام و رزرو در مرکز مورد نظر، مشاهده نمرات توسط قرآن آموز، پرداخت آنلاین شهریه،اطلاع رسانی به والدین برای پرداخت بدهی به صورت اتوماتیک، رصد دقیق مراکز در امور مالی، آماری و بازدهی علمی، بررسی وضعیت آموزشی قران آموز توسط والدین و بررسی عملکرد اساتید.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک