نظری‌افشار: مصدومیت‌ها تاثیر مستقیم بر عملکرد خاتم گذاشت


نظری‌افشار: مصدومیت‌ها تاثیر مستقیم بر عملکرد خاتم گذاشت

بازیکن تیم والیبال خاتم اردکان گفت: می‌خواهم بگویم که در صورت وجود محمودی و مرندی می‌توانستیم از گروه صعود کنیم، اما شاید می‌توانستیم چند ست از حریفان بگیریم و عملکرد بانک سرمایه در سال گذشته را تکرار کنیم.

فرهاد نظری افشار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد تیم والیبال خاتم اردکان در جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۸ که بدون حتی یک ست برنده برای اردکانی‌ها پایان یافت، اظهار کرد: به نظرم مصدومیت‌ها تاثیر مستقیم بر عملکرد خاتم گذاشت، چرا که پیش از مسابقات شهرام محمودی و مهدی مرندی به دلیل مصدومیت مسابقات را از دست دادند. همین مسائل باعث شد تا من به عنوان لیبرو بازی کنم و بهمن جهان دیده نیز در پست دریافت کننده بازی کرد. با همین شرایط و ترکیبی یازده نفره در بعضی از بازی‌ها توانستیم به حریفان قدرتمند مان فشار بیارویم و مطمئنا اگر محمودی و مرندی حضور داشتند، می‌توانستیم در برخی از ست ها برنده شویم.

کاپیتان سابق تیم‌ ‌ملی والیبال ایران ادامه‌ داد: باور کنید حریفانمان بسیار قدرتمند بودند و نمی‌خواهم بگویم که در صورت وجود محمودی و مرندی می‌توانستیم از گروه صعود کنیم، اما شاید می‌توانستیم چند ست از حریفان بگیریم و عملکرد بانک سرمایه در سال گذشته را تکرار کنیم.

بازیکن تیم والیبال خاتم اردکان در پاسخ به این سوال که شرایط میزبانی لهستانی ها چگونه بوده است و این که سطح کیفی برگزاری رقابت‌های لیگ در ایران با قدرت‌های سطح اول والیبال جهان چه میزان فاصله دارد؟ گفت‌: همه چیز در این رقابت‌ها استاندارد و اصولی بود. نحوه برگزاری، چیدمان تماشاگران، نحوه تشویق‌ها، نور و کف پوش سالن و حتی دستگاه ویدیو چک در بالاترین سطح جهانی بودند و نمی‌توان ایرادی به این رقابت ها گرفت. اگر بخواهیم مقایسه کنیم ما خیلی مشکلات در زمینه برگزاری مسابقات داریم و فکر نمی‌کنم که شرایط بسیاری از سالن‌های داخلی از نظر نور و کف پوش در حد استاندارد باشد.

نظری افشار در خصوص وضعیت خاتم اردکان در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: خاتم اردکان از نظر مدیریت و کادر فنی شرایط بسیار آرام و فوق‌العاده‌ای دارد و از این که در کنار این تیم قرار دارم خوشحالم. همان گونه که اطلاع دارید خاتم در آخرین لحظات بسته شد و برای خرید بازیکنان حق انتخاب نداشت و تنها توانستند در ابتدای فصل ۱۴ بازیکن را ثبت کنند و تمریناتشان آغاز شود. اگر توقعات از خاتم به خاطر حضور بازیکنانی از جمله شهرام محمودی، عادل غلامی، مهدی مرندی و فرهاد نظری افشار بالا است، کاملا طبیعی است اما باید همه شرایط و کاستی ها را در نظر گرفت.

او افزود: خاتم یک تیم شهرستانی است و برای سفرها بسیار خسته می شویم. در حال‌ حاضر دو سفره به شهرهای مختلف اعزام می شویم چرا که در ابتدا باید با اتوبوس به فرودگاه برویم و سپس پس از چند ساعت تاخیر با هواپیما عازم شهر مورد نظر می شویم. به نظرم با این شرایط تا به این جا پیروزی های خوبی را کسب کرده‌ایم.

فرهاد نظری افشار در پایان درباره هدف گذاری خاتم اردکان برای این فصل از رقابت های لیگ برتر، گفت‌: چون تیم ما دیر بسته شد در وهله اول هدفمان کسب جایگاه مناسب در دور مقدماتی برای داشتن قرعه بهتر در مرحله پلی‌آف است. سپس تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به جمع چهار تیم برتر راه یابیم ولی باور کنید در مرحله نیمه نهایی علاوه بر شرایط فنی تیم‌ها شانس نیز دخیل است. تیم‌های شهرداری ورامین ، سایپا و پیکان تهران با توجه به این که ماه‌ها پیش از آغاز لیگ تمریناتشان را آغاز کرده بودند و یارگیری‌هایشان را انجام داده بودند در حال‌ حاضر روند رو به رشدی را دارند و همین مساله باعث شده است که عملکرد خیلی از تیم‌ها بهتر از ما باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید