ونیز را در استانبول ببینید!


شرایطی در استانبول فراهم شده تا بتوانید مانند ونیز، گندولا سواری کنید و در عین حال از تماشای مغازه ها لذت ببرید. بهترین برندها زیر سایه یک مرکز خرید بسیار وسیع و زیبا با معماری جذاب ایتالیایی در استانبول گرد هم آمدند. درباره همه چیز در مرکز خرید ونیزیا اوت لت برای شما خواهیم گفت. از تمام امکانات آن گرفته تا مسیر دسترسی و تفریحات داخل ونیزیا اوت لت.

شرایطی در استانبول فراهم شده تا بتوانید مانند ونیز، گندولا سواری کنید و در عین حال از تماشای مغازه‌ها لذت ببرید. بهترین برندها زیر سایه یک مرکز خرید بسیار وسیع و زیبا با معماری جذاب ایتالیایی در استانبول گرد هم آمدند. درباره همه چیز در مرکز خرید ونیزیا اوت لت برای شما خواهیم گفت. از تمام امکانات آن گرفته تا مسیر دسترسی و تفریحات داخل ونیزیا اوت لت.

درباره مرکز خرید ونیزیا اوت‌لت استانبول:

مگا اوت‌لت تماشایی ونیز در شهر استانبول و در منطقه اروپایی آن واقع است. هولدینگ گورسوی از برترین نام‌های تجاری در ترکیه این مرکز را ساخته. معماری سبک ایتالیایی این مرکز خریدِ تماشایی لذت خرید کردن از آن را چند برایر کرده. بازدید از ونیزیا اوت‌لت هم فال است و هم تماشا. میدان مشهور سن‌مارکوی ایتالیا هم در این مرکز طراحی و ساخته شده است.

ونیز را در استانبول ببینید!

در میدان سن مارکوی ونیزیا اوت‌لت امکان خرید از صدها برند معروف فراهم است. البته چون اینجا اوت‌لتِ برندهای معروف است قیمت ها بسیار مناسبند. اگر دوست دارید درباره تفاوت انواع مراکز خرید در ترکیه بیشتر بخوانید و بدانید اوت‌لت‌ها چه ویژگی دارند سری به مطلب بهترین مراکز (مرکز) خرید استانبول کدامند؟ بزنید.

ونیز را در استانبول ببینید!

در ونیزیا اوت‌لت چه خواهیم دید؟

آنچه که ونیزیا اوت‌لت را متفاوت از دیگر اوت‌لت‌ها و مراکز خرید در ترکیه کرده، نه تنها معماری خاص ایتالیایی آن بلکه وجود گندولاها است. گندولا در اصطلاح قایق‌های مسافری کشیده و باریکی هستند که در ونیز معمولا برای جابه‌جایی مسافر از آنها استفاده می‌شود. حالا در ونیزیا اوت‌لت می‌توانید یکی از این گندولاها را کرایه کنید و سوار بر آنها از تماشای مغازه‌ها لذت ببرید. حتی اگر از مغازه‌ای خوش‌تان آمد می توانید از گندولا پیاده شوید و خرید کنید.

ونیز را در استانبول ببینید!

بهترین و مشهورترین برندهای ترک، اروپایی و آمریکایی را می‌توانید در ونیزا مگا اوت‌لت استانبول پیدا کنید. دست خالی از ونیزیا برنمی‌گردید. می‌توانید از کالینز، کوتون و ال‌سی خرید کنید. اگر طرفدار محصولات شیک یو اس پولو هستید، اینجا می‌توانید بهترین اجناس را که اصل هستند پیدا کنید.

در زمینه تکنولوژی و علی الخصوص موبایل هم مغازه‌های خوبی هست. برند سامسونگ مغازه‌ای برای عرضه محصولاتش دارد. ترک تله‌کوم و تکنوسا همگی در ونیزیا اوت‌لت شعبه دارند. تکنوسا مرکزی است که لوازم خانگی الکتریکی هم در کنار کامپیوتر و موبایل عرضه می‌شود.

حالا که حسابی خرید کردید خوب است که استراحت کنید تا خستگی شیرین یک خرید دلچسب از تن‌تان بیرون برود. اما کجا؟ خوب پیشنهاد ما این است که سری به مغازه کاساپ دونر بزنید. یک رستوران ترک در ونیزیا اوت‌لت که دونرهای شاهکاری دارد. رقیب این مغازه بای‌دونر هم در ونیزیا اوت‌لت شعبه دارد. چشیدن طعم دونرکباب‌های ترک را در هر دوی این مغازه‌ها به شما توصیه می‌کنیم.

خدمات مرکز خرید ونیزیا اوت‌لت:

10 بانک معروف در ترکیه سرویس ATM دراین مرکز خرید عرضه کرده‌اند. اگر نیاز به پول نقد دارید و از کارت‌های بین‌المللی مانند مسترکارت استفاده می‌کنید می‌توانید از این دستگاه‌ها پول تهیه کنید.

همینطور می‌توانید از تاکسی سرویس مگا اوت‌لت ونیزیا استفاده کنید. کافیست با این شماره تماس بگیرید: 0212 777 66 67 – 0534 694 69 08

اشیا گمشده در ونیزیا اوت‌لت به مرکز مربوط به این اشیا که در اطراف میدان سن‌مارکو در داخل اوت‌لت است تحویل داده می‌شود. بنابراین اگر چیزی گم کردید یا وسیله‌ای را پیدا کردید می‌توانید به این مرکز تحویل دهید.

ویلچر برای معلولین از دیگر خدمات مگا اوت‌لت است. این مرکز خرید به کسانی که ناتوانی جسمی حرکتی دارند و نمی‌توانند بدون صندلی چرخدار از این مرکز دیدن کنند.

سینما و تماشای فیلم در مگا اوت‌لت ونیزیا از دیگر تفریحات این مرکز تفریحی است. 9 سالن سینما در ونیزیا اوت‌لت وجود دارد و گاهی فیلم‌های روز سینمای هالیوود هم در آن نمایش داده می‌شود.

ونیز را در استانبول ببینید!

چطور به ونیزیا اوت‌لت استانبول بروم؟

اگر در میدان تکسیم هستید برای رسیدن به ونیزیا اوت‌لت سوار مترو شوید و در ایستگاه مجیدیه کوی – شیشلی از مترو پیاده شوید. بعد از خروج از ایستگاه مترو سراغ متروبوس را بگیرید و در ایستگاه اِدیرنه از ایستگاه پیاده شوید.


1397/09/14 | کد مطلب: 3303

گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

منتخب امروز


زیباترین دختران دنیا در سال 2023