ادامه ساخت پایانه آزادی تا زمان تأیید مشکلات


ادامه ساخت پایانه آزادی تا زمان تأیید مشکلات

برخلاف ابهاماتی که برخی گروه ها در حوزه محیط زیست درباره پروژه پایانه آزادی مطرح می‌کنند، مدیران شهری تأکید دارند این پروژه دارای تأییدیه‌های فنی است و برای تداوم عملیات اجرایی این مشکل وجود ندارد. چند روز پس از ارائه توضیحاتی از...


برخلاف ابهاماتی که برخی گروه ها در حوزه محیط زیست درباره پروژه پایانه آزادی مطرح می‌کنند، مدیران شهری تأکید دارند این پروژه دارای تأییدیه‌های فنی است و برای تداوم عملیات اجرایی این مشکل وجود ندارد. چند روز پس از ارائه توضیحاتی از سوی مجتبی بهاروند، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد درباره ابعاد مختلف این پروژه، شهردار منتخب مشهد هم به این موضوع ورود کرد و در گفت‌وگو با خبرفوری توضیحاتی ارائه کرد.

محمدرضا کلائی درباره ابهامات مطرح شده درباره پروژه پارکینگ آزادی از سوی گروه‌های مردم‌نهاد گفت: جلسه‌ای با عنوان «فضیلت شنیدن» از سوی شورای اسلامی‌شهر مشهد برگزار شد و در این نشست اعضای یکی از تشکل‌های مدنی نکاتی را درباره پروژه پارکینگ آزادی مطرح کرد.وی بیان کرد: در ادامه جلسه یکی از نمایندگان شورای شهر نیز بیان کردند که چنانچه موارد یاد شده درست باشد، پروژه را متوقف می‌کنیم. به دنبال این اظهارات اخیرا جلسه کارشناسی دیگری تشکیل شد که من نیز به عنوان شهردار در جلسه حضور داشتم و موضوعات را بررسی کردیم.

شهردار منتخب مشهد گفت: از مشاور پروژه خواسته شد تا در چند موضوع کوچک از جمله مسئله ورودی‌ها و خروجی‌ها، جزئیات مطرح شده را دوباره بررسی کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم لمس کامل بدن شبنم قربانی توسط شهاب حسینی در فیلم سینمایی ! / هم آغوشی بعید بعد انق...