بازدید رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از فضاهای آموزشی کرمان


بازدید رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از فضاهای آموزشی کرمان

معاون وزیر آموزش وپرورش از برخی فضاهای آموزشی جنوب استان کرمان بازدید کرد و چند طرح آموزشی را افتتاح می کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، در این سفر سه روزه ، در بدو ورود به جنوب استان کرمان مدرسه "شهید رهروان" روستای سالارآباد بخش نودژ از توابع شهرستان منوجان را که جزو مدارس تخریبی است بازدید و ساخت مدرسه جدید جایگزین این فضای آموزشی را آغاز کرد.بازدید رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از فضاهای آموزشی کرمان

رخشانی مهر در بازدید ازمدارس فرسوده شهر نودژمنوجان با اشاره به وضع نامناسب فضاهای آموزشی در جنوب کرمان افزود: درلایحه بوجه سال ۹۸ ردیف اعتبار خیران افزایش چشمگیری داشته و حدود هزار میلیار تومان برای تکمیل طرح های نیمه تمام خیران تامین اعتبار شده است.

وی با تاکید بر اولویت تکمیل طرح های نیمه تمام افزود: بازسازی مدارس تخریبی و خطرآفرین و توسعه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی هم دردستور کار است.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کل کشور و هیئت همراه همچنین از مدرسه 6 کلاسه خیرساز زینبیه سررأس منوجان بازدید کردند.
رخشانی مهر در این بازدید از تکمیل مدرسه 6 کلاسه خیرساز زینبیه سررأس منوجان خبر داد و گفت: تکمیل حصارکشی و تجهیزات سرمایشی ، گرمایشی مدرسه خیرساز زینبیه سررأس منوجان تا ایام الله دهه فجرامسال به بهره برداری می رسد.

در این سفر نماینده مردم رودبارجنوب ، قلعه گنج ، منوجان ، فاریاب و کهنوج در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان و برخی مسئولان استانی و شهرستانی ، معاون وزیر آموزش و پرورش را همراهی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری