ستاره سرخ 1-4 پاری سن ژرمن؛ صعود به یک هشتم با بردی پنج ستاره


ستاره سرخ 1-4 پاری سن ژرمن؛ صعود به یک هشتم با بردی پنج ستاره

طرفداری- تیم پاری سن ژرمن در دیداری جذاب و دلنشین، حریف صربستانی خود را در هم کوبید. مشخصات بازی روز و تاریخ برگزاری: سه شنبه ۱۱ دسامبر ۲۰۱۸ | ۲۰ آذر ۱۳۹۷ تورنمنت: مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا | گروه C ورزشگاه: رایکو میتیچ داور: ویلیام...

طرفداری- تیم پاری سن ژرمن در دیداری جذاب و دلنشین، حریف صربستانی خود را در هم کوبید.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: سه شنبه ۱۱ دسامبر ۲۰۱۸ | ۲۰ آذر ۱۳۹۷ تورنمنت: مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا | گروه C ورزشگاه: رایکو میتیچ داور: ویلیام کالوم (اسکاتلند) گلزنان: مارکو گروبلیچ (۵۶) برای ستاره سرخ | ادینسون کاوانی (۱۰)، نیمار (۴۰)، مارکینیوش (۷۴) و ام باپه (۲+۹۰) برای پاری سن ژرمن

ترکیب ابتدایی دو تیم

ستاره سرخ 1-4 پاری سن ژرمن؛ صعود به یک هشتم با بردی پنج ستاره

برای مشاهده و آمار و ارقام بازی، اینج‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ا کلیک کنید

شرح گل‌ها

ستاره سرخ ۰-۱ پاری سن ژرمن؛ کاوانی (۱۰): ام باپه در یک ضد حمله از سمت چپ به دروازه حریف رسید و پس از عبور از استویکوویچ توپ را به کاوانی رساند تا این مهاجم اروگوئه‌ای کار دشواری برای گشودن دروازه رو به روی خود نداشته باشد.

ستاره سرخ ۰-۲ پاری سن ژرمن؛ نیمار (۴۰): ام باپه در میانه زمین توپ را تصاحب کرد و سپس با پاسی در عمق، نیمار را راه انداخت. این یار برزیلی پس از پیمودن مسیری با توپ، در عرض حرکت کرد و با خونسردی منتظر ماند تا دروازه‌بان و مدافعان حریف به سراغش بیایند و بعد توپ را با ضربه‌ای چیپ وارد دروازه کند.

ستاره سرخ ۱-۲ پاری سن ژرمن؛ گوبلیچ (۵۶): ارسالی از سمت چپ با دفع ناقص مدافعان تیم مهمان همراه شد تا گوبلیچ با ضربه‌ای والی، تیر نزدیک‌تر را نشانه بگیرد و قفل دروازه بوفون را باز کند.

ستاره سرخ ۱-۳ پاری سن ژرمن؛ مارکینیوش (۷۴): ارسال دقیق و بی نقص دی ماریا از روی یک ضربه ایستگاهی، با ضربه سر مارکینیوش پیش تاخته همراه شد تا بار دیگر اختلاف دو تیم به دو گل برسد.

خلاصه بازی

اضافه می‌شود...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!