کلوب بروخه 0-0 اتلتیکو مادرید؛ هیچ!


کلوب بروخه 0-0 اتلتیکو مادرید؛ هیچ!

طرفداری (/fa/component/roojanews/frame.html?href=https://www.tarafdari.com)- در دو بازی به نسبت تشریفاتی این گروه دو تیم اتلتیکو مادرید و کلوب بروخه در بلژیک و دورتموند و موناکو به مصاف هم رفتند. جنگ برای صدرنشینی بین دورتموند و اتلتیکو مادرید...

طرفداری- در دو بازی به نسبت تشریفاتی این گروه دو تیم اتلتیکو مادرید و کلوب بروخه در بلژیک و دورتموند و موناکو به مصاف هم رفتند. جنگ برای صدرنشینی بین دورتموند و اتلتیکو مادرید بود و صعود بروخه به لیگ اروپا نیز قطعی شده بود. در نهایت دیدار دو تیم بروخه و اتلتیکو مادرید با حساب 0 بر 0 به پایان رسید. با این نتیجه اتلتیکو به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی رسید.

کاوه رضایی نیز به علت مصدومیت در لیست بازیکنان بروخه برای این بازی حضور نداشت.

بروخه

هورواث - پولاین - آمرابات - وسلی - انکامبا - واناکن - دنسویل - فورمر - اوپندا - مکه له - انگومگه

اتلتیکو مادرید

اوبلاک - گودین - آریاس - توماس - کوکه - گریزمان - سائول - لمار - رودری - مارتینز - مونترو

گزارش بازی

در ده دقیقه اول بازی این تیم فوتبال اتلتیکو بود که دو موقعیت بسیار جدی توسط توماس و کوکه ایجاد کرد اما به گل نرسید. در ده دقیقه دوم این تیم فوتبال بروخه بود که کمی تسلطش بر بازی را بیشتر کرد. در دقیقه 25 گریزمان یک فرصت عالی را از دست داد. در 15 دقیقه پایانی نیمه نخست بازی به تعادل کشیده شد و موقعیت خطرناک زیادی روی دو دروازه ایجاد نشد.

نیمه دوم برخلاف نیمه اول بازی کم شور تر آغاز شد و گویی دو تیم علاقه ای به ادامه بازی ندارند. تا دقیقه 60 بازی شاهد خلق موقعیت هایی بسیار کم روی دروازه ها بودیم و دو تیم میل چندانی به انجام بازی هجومی نداشتند. بازی در ادامه این نیمه نیز چنین روندی را داشت و دقیقه 74 پرز فرصت گشودن دروازه اوبلاک را داشت که چنین نشد.

جدول گروه با احتساب نتایج امشب

کلوب بروخه 0-0 اتلتیکو مادرید؛ هیچ!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تساوی طباطبایی و شکست مقصودلو در دور سوم شطرنج مسترز شارجه