شیراز، میزبان یازدهمین اردوی فرهنگی و تربیتی «اکسیژن 11»/ دکتر ارزانی سخنران ویژه مراسم خواهد بود


شیراز، میزبان یازدهمین اردوی فرهنگی و تربیتی «اکسیژن 11»/ دکتر ارزانی سخنران ویژه مراسم خواهد بود

حجت الاسلام امیدی از برگزاری یازدهمین اردوی فرهنگی و تربیتی «اکسیژن 11» خبر داد و گفت: این اردو کانون فرهنگی و هنری مدینه النبی (ص) شیراز 22 الی 23 آذرماه با حضور دبیرستاد عالی کانون های مساجد کشور برگزار می شود.

«حجت الاسلام حسین امیدی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: نوجوانی و جوانی از بهترین ایام زندگی است که با نشاط، سرزندگی و امید همراه است و آیات قرآن، روایات بزرگان دین و آثار مشاهیر شعر و ادب هم به ما می آموزد که این دوره از زندگی را باید قدر دانست و از فرصت های آن در جهت نشاط و فراگیری بهره برد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان فارس افزود: در این راستا کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز با برنامه ریزی و تدارک یازدهمین اردوی فرهنگی و تربیتی با عنوان «اکسیژن ۱۱» تلاش دارد تا در این اردوی ۲ روزه تفریحی در مکانی سالم با فراهم آوردن فضایی شاد و دلنشین بتواند زنگ تفریحی را برای فعالیت های علمی دانش آموزان در مقاطع تحصیلی دبستان، راهنمایی و متوسطه فراهم آورد تا در کنار هم با آرامش و صمیمیت، همدلی و دوستی به فراگرفتن مشق زندگی بپردازند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: این اردو به همت کانون فرهنگی و هنری «مدینه النبی (ص)» شیراز ۲۲ تا ۲۳ آذرماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حبیب رضا ارزانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در محل اردوگاه شهید ربانی برگزار می شود.

حجت الاسلام امیدی گفت: در قالب این اردو برنامه های متنوعی تدارک دیده شده است و پیش بینی می شود بیش از ۵۰۰ نفر از این آموزش ها بهره مند شوند.

پایان پیام/130

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مسجدی که پایگاه کشف و پرورش استعدادهای نمایشی در شهرستان فارسان است