آئین رونمایی از کتابهای اشعار شاعران شهرستان رباط کریم


آئین رونمایی از کتابهای اشعار شاعران شهرستان رباط کریم

بمناسبت دهه کرامت کتاب های کاروان عشاق و تضمین کامل دیوان رباعیات خیام با حضور مسئولین شهرستان رباط کریم رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان طی مراسمی با حضور حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه، احمدی فرماندار، عزت اله عسگری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛الهه زارعین رئیس اداره کتابخانه های عمومی رباط کریم و دیگر مسئولین شهرستانی از کتاب های "کاروان عشاق "به نویسندگی "محمدتقی تقی زاده قوام" و کتاب "تضمین کامل دیوان رباعیات خیام" به نویسندگی "علی پناهی نیکو"در دفتر امام جمعه شهرستان رباط کریم رونمایی شد.


حجت الاسلام ترابی امام جمعه رباط کریم ضمن تبریک دهه کرامت در این خصوص گفت: رونمایی از دو کتابی که نویسندگان آنها بومی شهرستان خودمان هستند، می تواند یکی از بهترین رویدادهای فرهنگی دهه کرامت برای ما باشد.


وی در ادامه به اهمیت و توجه بیشتر به نویسندگان و شعرای شهرستان پرداخت و ابراز داشت: تمام دست اندرکاران در امر توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی باید تلاش کنیم تا سرانه مطالعه در کشور افزایش یابد.


امام جمعه رباط کریم همچنین نویسندگی را هنری فاخر دانست و تصریح کرد: جامعه ما باید رفتاری در خور شأن مقام شعرا و نویسندگان با آنها داشته باشد و همواره بالاترین ارزش ها برای این قشر از جامعه در نظر گرفته شود.


امید احمدی فرماندار رباط کریم در این مراسم ضمن گرامیداشت این ایام گفت: نگارش و نویسندگی از هنرهای فاخر می باشد و لازم است از این هنر و نویسندگان حمایتهای لازم صورت گیرد.

گفتنی است این مراسم به همت دفتر امام جمعه،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ، بسیج هنرمندان و انجمن های نویسندگان شهرستان برگزار گردید.

پایان پیام/704

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ایستگاه نقاشی به همت کانون «الزهرا (س)» جهرم برپا شد